pdf filer i frontpage
Fra : Alex Messerschmidt

Dato : 04-02-07 21:48

Hej gutter
Er der nogen der ved hvordan man viser pdf-filer via Frontpage?
Har prøvet meget, men kan ikke knække nødden.
Håber der er et kvikt hoved der kan.
På forhånd tak.
Mvh.
Alex

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-02-07 22:13

Alex Messerschmidt <amesser@VON9Umail.dk> (slet VON9U) skrev :

>Er der nogen der ved hvordan man viser pdf-filer via Frontpage?
>Har prøvet meget, men kan ikke knække nødden.

Importerer den til en mappe i dit websted og laver et link til
den.

Hvordan den vises afhænger af modtagerens opsætning og den kan du
ikke ændre på.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Alex Messerschmidt

Dato : 04-02-07 22:28

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> skrev:

> [...]
>den.
>
>Hvordan den vises afhænger af modtagerens opsætning og den kan du
Jamen hvor lækkert, jeg var ikke klar over at man blot kunne linke til
en pdf-fil.
Tusinde tak skal du have, det letter mit arbejde en hel del.
Med venlig hilsen
Alex

Fra : oz3lx, René

Dato : 05-02-07 08:19

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jubii

Dato : 05-02-07 10:48

oz3lx, René formulerede:
> [...]
> Ateist ikke troende

----------
> Den har indtil videre sparet mig for at få 161 spam-mails

Rene Lysbjerg Rasmussen
Holbækvej 280
4100 Ringsted
oz3lx@tdcadsl.dk oz3lx@oz3lx
www.qslnet/oz3lx

Fra : oz3lx, René

Dato : 05-02-07 11:11

"Jubii" <bobbyl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> oz3lx, René formulerede:

> ----------
>

> oz3lx
> Rene Lysbjerg Rasmussen
> Holbækvej 280
> 4100 Ringsted
> oz3lx@tdcadsl.dk oz3lx@oz3lx
> www.qslnet/oz3lx

hmm ja og :
Knud Gert Ellentoft
Smedeparken 44, 2. mf.
4180 Sorø

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-02-07 12:11

Har du ikke bedre at tage dig til end at poste of topic indlæg.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 06-02-07 18:52

Jeg gør det, at jeg konverterer PDF-filen til et billede for eksempel jpg (I
Adobe acrobat- ikke readeren) og sætter billedet ind.

Synes i øvrigt at det er en skam at man har mere travlt med at skrive om
religion - end at hjælpe.

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071