FrontPage extensions
Fra : Ib Corell

Dato : 04-02-07 16:45

Hej
Jeg har problemer med at min netudbyder (Arrownet) ikke
supportere FrontPage Exiensions. Det betyder at jeg får en
fejlmeddelese når jeg har uploaded og henter min hjemmeside på
nettet (når jeg chekker min hjemmeside på min browser er alt OK).
Kan man få "oversættelser" til FrontPages extensions, altså
oversat til "rent" HMTL - kode og så indsætte disse i stedet for
de specielle FrontPages extensions?

Eller kan man "uploade" en FrontPage extensions-fil til min
hjemmeside, således at kun min hjemmeside benytter disse
extensions på serveren?

Arrownet vil ikke bruge FrontPages extensions.

Jeg ser frem til at høre en god løsning, ellers må jeg finde en
anden internet udbyder eller skrive min kode om til ren HMTL
kode.

Mvh

Ib

ib@ishoejby.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 04-02-07 18:41

FrontPage extentions er en serverbaseret service der giver adgang til an
række automatiserede funktioner.
Mange af dem kan du erstatte med javascripts, men for eksempel
versionssikring og automatisk opdataring af links kan kun laves med
extentions.
Jeg ville vælge et andet site, hvis du skal have optimal udnyttelse af
FrontPage
Jeg selv bruger one.com og de understøtter FP extentions og så er de
billige. MEN brug dem ikke hvis du vil programmere i ASP.

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Ib Corell

Dato : 04-02-07 20:22

Fra : Ib Corell

Dato : 04-02-07 20:41

Ib Corell wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Hej John

Tak for hjælp - flot MC !!

Ja, men jeg har jo Arrownet internet over fællesantennen sammen med radio og TV
kanaler og da de ikke vil supporte FrontPage (noget med en support-medarbejder
som ikke kan lide Microsoft), så føler man sig lidt "stavsbundet"
Hvis man kan finde disse "oversættelser" skulle jeg kunne køre videre med en
hjemmeside i ren HMTL uden at bruge FrontPage extensions - eller hvad ?

mvh

Ib

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 04-02-07 21:04

Hej Ib.
Det sted hvor dine hjemmesider ligger kaldes i daglig tale et webhotel, og
det har ikke noget at gøre med hvilken Internetudbyder du anvender at gøre.
I princippet er det jo ligemeget om du ankommer via taxa eller bus til dit
"hotel"
Så du skal have dit domæne (webhotel) til at flytte til en anden "hotelvært"
hvis du vil anvende FP extentions.
Du kan lave meget i HTML, men der er så mange små smarte rutiner og services
i FP extentions, at jeg gør brug af dem næsten dagligt (servicerer 3
hjemmesider)
Og det er blevet "smart" ikke at kunne lide Microsoft, men jeg mangler at se
en seriøs kritiker, der selv kan lave et styresystem
PS Tak for de pæne ord om min MC, Jeg savner den for den er i "vinterhi"