captcha fejl
Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 26-01-07 23:42

hej

jeg har prøvet at få en (anti spam)på min gæstebog
http://www.dyrehotelletevigglad.dk/gaestebog.htm
problemet er at den skriver i gæstebogen selv om at der ikke bliver skrevet
i kodefeltet er der nogle der kunne hjælpe mig med det så man ikke får alle
de viragra mails

jimmi

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-01-07 00:37

"Jimmi Nielsen" <gbf@tele2adsl.dk> skrev :

>jeg har prøvet at få en (anti spam)på min gæstebog
>http://www.dyrehotelletevigglad.dk/gaestebog.htm

Først og fremmest skal filtypen være *.php og ikke *.htm for at
phpscriptet virker (altså gaestebog.php).

Om det er nok i forbindelse med en frontpagegæstebog ved jeg
ikke.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 27-01-07 08:21

:
jeg er ikke den store haj til at lave koder har prøvet at omdøbe den til PHP
men det virkede ikke

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-01-07 10:55

"Jimmi Nielsen" <gbf@tele2adsl.dk> skrev :

>jeg er ikke den store haj til at lave koder har prøvet at omdøbe den til PHP
>men det virkede ikke

Og serveren understøtter php?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 27-01-07 11:53

> Og serveren understøtter php?
ja det gør den

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-01-07 12:25

"Jimmi Nielsen" <gbf@tele2adsl.dk> skrev :

>ja det gør den

Jeg ville nok spørge i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php, der finder du dem
med mere forstand på php.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : the undertaker

Dato : 27-01-07 17:35

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg ville nok spørge i
> news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php, der finder du dem
> med mere forstand på php.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 28-01-07 20:07

Det vil ikke virke fordi FPE ikke vil kunne behandle en PHP side. Det
er ikke teknisk muligt at blande serverside teknologier på den måde.
Enten PHP, ASP, FPE eller noget tredje, ikke en kombination.
Da du har tilgang til PHP så erstat FP gæstebogen med en løsning
skrevet i PHP.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 16:29

Hej!

"Jimmi Nielsen" <gbf@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> problemet er at den skriver i gæstebogen selv om at der ikke bliver
> skrevet i kodefeltet er der nogle der kunne hjælpe mig med det så man ikke

Bedste måde er at tilføje en kode som skal indtastes, som grafik. Det kan de
som spammer gæstebøger, mailforms osv. ikke håndtere (endnu).
Jeg vedligeholder en hjemmeside hvor jeg netop har indføjet det i mailformen
og er på vej med samme metodik til gæstebogen også.
Du kan se her hvordan det ser ud i mailformen: http://www.oz3rin.dk - klik
Send mail til OZ3RIN.
Den komponent som laver grafikken hedder "AspImage" og er noget udbyderen af
webhotellet stiller til rådighed. Du kan se om din udbyder har denne eller
lignende.

Mvh, Brian