Max FPS i Call Of Duty 2
Fra : Nicolai

Dato : 17-01-07 07:55

Jeg har med commandoen com_maxfps 0 sat min maskine til at yde hvad den kan.

Desværre topper den ved 2xx uanset opløsning, hvilket fortæller mig der er
en flaskehals et eller andet sted. Altså topper den samme sted uanset om jeg
spiller 800x600 eller 1920x1200.

Nogen forslag til det? Det er et 7600GT, men at den ikke er hurtigere i de
lave opløsninger fortæller mig at der er en begrænsning et andet sted.
Cpu'en kører kun på 40-60%.

Hvad kan løse der? Hurtigere ram? Anden skærm?

Forslag er velkomne.

Fra : S. Hansen

Dato : 17-01-07 09:28

On Wed, 17 Jan 2007 07:54:39 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> [...]
>en flaskehals et eller andet sted. Altså topper den samme sted uanset om jeg

Du har mere end 200 fps eller hvordan skal det forstås ????

Iøvrigt har du ingen glæde af mere end 20-25 fps. Dit øje kan
alligevel ikke følge med.

Steen

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-01-07 11:04

S. Hansen wrote:
> Iøvrigt har du ingen glæde af mere end 20-25 fps. Dit øje kan
> alligevel ikke følge med.
>
> Steen

Passer ikke. Det vil ind imellem give et hakkende spil.

Fra : S. Hansen

Dato : 17-01-07 11:44

Så er fps også under 20 når det hakker

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-01-07 13:09

S. Hansen wrote:
> Så er fps også under 20 når det hakker

Den kan såmænd godt ligge over 40...

Fra : S. Hansen

Dato : 17-01-07 13:33

On Wed, 17 Jan 2007 13:08:45 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Den kan såmænd godt ligge over 40...

Hvis det hakker er der mere end 0,04 - 0,05 sekunder mellem to
billeder.

Fra : Hagar

Dato : 17-01-07 16:44

"S. Hansen" <skidt_fjern_dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det hakker er der mere end 0,04 - 0,05 sekunder mellem to
> billeder.

Du skal nok gå mere i dybden med dit svar, der er mange, stadig, der ikke
rigtigt er med på hvordan disse sager hænger sammen.

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 18-01-07 08:39

> Du skal nok gå mere i dybden med dit svar, der er mange, stadig, der ikke
> rigtigt er med på hvordan disse sager hænger sammen.

Så lav venligst jeres egen tråd?

Fra : S. Hansen

Dato : 18-01-07 11:29

On Thu, 18 Jan 2007 08:39:26 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Så lav venligst jeres egen tråd?

Nå du ejer måske denne tråd ????

Du kunne jo også venligst undlade at læse de indlæg der ikke har din
interesse TAK !!!!!!!!!!!!!!

Fra : Nicolai

Dato : 18-01-07 12:31

> Nå du ejer måske denne tråd ????
>
> Du kunne jo også venligst undlade at læse de indlæg der ikke har din
> interesse TAK !!!!!!!!!!!!!!

Fortæller du mig inden jeg går på nettet hvilket der ikke har min interesse?

Jeg lavede en tråd for at blive klogere. Ikke for jeres chit chat.

Suk!

Fra : S. Hansen

Dato : 18-01-07 14:07

On Thu, 18 Jan 2007 12:31:24 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Fortæller du mig inden jeg går på nettet hvilket der ikke har min interesse?

Nej jeg fortæller dig at du ikke bestemmer hvad der skal skrives i en
tråd. uanset hvem der har startet tråden.

Fra : Hagar

Dato : 18-01-07 14:38

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Så lav venligst jeres egen tråd?

Du vil altså ikke høre på dem der måske kunne hjælpe dig, så er det jo også
nemt !

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 19-01-07 14:05

> Du vil altså ikke høre på dem der måske kunne hjælpe dig, så er det jo
> også nemt !

Hvor i denne tråd blev jeg klogere og hvor kom der noget relevant for mig?

Fra : Nicolai

Dato : 17-01-07 11:32

> Du har mere end 200 fps eller hvordan skal det forstås ????
Ja.

> Iøvrigt har du ingen glæde af mere end 20-25 fps. Dit øje kan
> alligevel ikke følge med.

Det kan ikke blive mere forkert.

Fra : Nicolai

Dato : 17-01-07 14:10

Skal vi holdes os til emnet folkens?

Nogen der har nogen erfaringer man vil dele?

Fra : flemse

Dato : 18-01-07 16:03

så vidt jeg har fortået inde på www.callofduty2.dk er 125 det bedtse man kan
køre med i spillet.men hør derinde