Hvor finder jeg denne blæser?
Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 06-02-07 21:29

Hej

Blæseren på grafikkortet (specielt Radeon 9800XL) i min fars Medion
computer er kaput. Der står "Sunon 126010vm" på den, men det giver
intet brugbart på Google - kun folk der også leder efter en sådan
blæser.

Jeg har her et par billeder af skidtet:
http://skumling.dk/~skumling/koeler/IMG_1055.JPG
http://skumling.dk/~skumling/koeler/IMG_1057.JPG

Hvis nogen kan pointe mig i retning af en kompatibel blæser, vil det
være meget kærkomment.

FUT: dk.edb.hardware.grafikkort

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 07-02-07 00:13

> [...]
> http://skumling.dk/~skumling/koeler/IMG_1057.JPG
>
> Hvis nogen kan pointe mig i retning af en kompatibel blæser, vil det

de har sådan en er jeg næsten sikker på

Brinck Elektronik
Frederiksborggade 42
1360 København K
Tlf: 33 11 15 70
Fax: 33 91 15 70

Fra : Taba

Dato : 07-02-07 00:45

> [...]
> computer er kaput. Der står "Sunon 126010vm" på den, men det giver
> intet brugbart på Google - kun folk der også leder efter en sådan

Du kunne også investere i en anden køler som er mere støjsvag og yder bedre
uden at det koster en formue. Faktisk kan det gøres meget billigt, f.x. ca-
150 kr for sådan en her:
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=908&page=6

Der er ikke rigtigt behov for en kobber køler på ovennævnte grafikkort så
der kan spares et par håndøre ved at anskaffe sig en aluminiums model:

Har selv alu versionen monteret på et GF4 Ti4400 og det fungerer fint.
--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Leif

Dato : 07-02-07 20:13

"Daniel Stjernholm" <newshamster@skumlenet.dk> wrote in message
> [...]
> computer er kaput. Der står "Sunon 126010vm" på den, men det giver
> intet brugbart på Google - kun folk der også leder efter en sådan

Google og lidt mere gav denne her:
http://www.sunoneurope.com/article.php3?id_article=42&artsuite=7#sommaire_1

Fortæl lige om det lykkes - har også en Medion med Radeon 9800XL fra Aldi,
og man lige så godt forberede sig.......

Mvh, Leif

Fra : Finn 3200

Dato : 07-02-07 23:36

prøv hos studiedata