NAS Server hvad kan anbefales
Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 06-02-07 08:02

Jeg står og vil ud og invistere i en NAS Server, og ville da lige høre lidt
om folks erfaringer inden.
Den skal primært bruges til lagring af Film og Musik så det er tilgængeligt
i hele huset.
Der skal være SAMBA shares så jeg også kan få adgang til den via XBOX Media
Center, Dreambox og ellers div Computere mm.
Jeg har set lidt på bla

Buffalo LinkStation Pro Shared Network Storage LS-320GL

eller

LaCie Ethernet Disk Mini

Nogle der har nogle erfaringer med disse produkter eller evt kan anbefale
andre, der ikke er for dyre i størrelsen 250 til 500 GB.

På forhånd tak.

Fra : claus jensen

Dato : 06-02-07 08:22

hej kim
jeg er med i lan klub hvor vi er 25 vokse
mænd der spiller på livet løs. vi havde den lacie du omtaler, den kan ikke
anbefales. vi har nu købt den buffalo du omtaler , den overføre hurtigere
end lacien.
mvh claus