SONY sound recorder
Fra : translat

Dato : 05-02-07 23:55

Jeg er i Bangkok og har brug for at få indtalt optagelser af
adskillige timers varighed af native speakers, navnlig burmesere, i
firbindelse med mine sprogstudier. Optagelserne skulle gerne kunne
bearbejdes på computer. Det er vigtigt, at optagelserne er af høj
lydkvlitet.

Jeg har programmet Jet-Audio Extension.

Jeg har en SONY-mikrofon af bedste kvalitet.

Jeg ønsker at købe en sound recorder af høj kvalitet. Jeg er i tvivl
om, hvilken jeg bør købe.

OLYMPUS har nogle voice recorders med indbyget mikrofon af formentlig
høj kvalitet, men de forhandles ikke i Thailand.

Der er adskillige MP3-afspillere på markedet, men dem man ser nu har
indbygget mikrofon og kan ikke tilkobles udvendig mikrofon. De
optagelser, jeg forsøgsvis har lavet med den indbyggede mikrofon, har
været af for lav lydkvalitet, Jeg synes også, de virker noget flimsy.

Nu har jeg set, at der i SONY-butikkerne er kommet adskillige små
recorders med indbygget mikrofon, nogle med USB og FM-radio. De koster
800 - 1.500 DKK. Jeg har ikke haft lejlighed til at afprøve nogen af
dem, da personalet i SONY-butikkerne er utroligt sløvt-

Nu vil jeg gerne vide, om disse SONY-recorders giver en god
lydkvalitet med den indbyggede mikrofon, og hvilken af modellerne man
mener er bedst egnet til formålet.

Bent