jord til pc ?
Fra : not@home.se

Dato : 05-02-07 17:45

Hej jeg sad lige og læste det der var skrevet om armbånd osv og kom
til at tænke på at her hvor jeg bor har vi ikke nogen jord i eltavlen
(gammelt byggeri) men hvilken betydning har det eller kan det have for
min pc ? jeg har aldrig haft det og har haft computer siden 96 uden
jord i stikket skal man overhovedet have det ?

jeg har læst et sted at mit billede på mit tvkort kunne blive bedre
hvis jeg havde en jord/stelforbindelse men skal jeg så til at sætte
noget fast i min radiator eller hvad kan jeg gøre ?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 05-02-07 17:52

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis jeg havde en jord/stelforbindelse men skal jeg så til at sætte
> noget fast i min radiator eller hvad kan jeg gøre ?

Du skal ikke sætte noget fast på din radiator, særlig ikke hvis du kan lide
dine naboer , du skal få din elektriker til at monterer jord i din
installation evt med et jordspyd.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Hans

Dato : 05-02-07 18:14

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> [...]
lide
> dine naboer , du skal få din elektriker til at monterer jord i din

Ja. Et jordspyd på 14.sal er sagen.

Fra : Ulrich

Dato : 05-02-07 18:28

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> "Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en
> meddelelse

> lide
>>
> Ja. Et jordspyd på 14.sal er sagen.

Har du ikke hørt om altankasser

--
Hygge Ulrich

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-02-07 18:37

On Mon, 5 Feb 2007 18:14:08 +0100, "Hans" <hans@susaa.xx> wrote:

>Ja. Et jordspyd på 14.sal er sagen.

Et jordspyd skal flere meter ned i jorden.
Men hvis du slynger det ned med fuldt drøn på, skulle du vel have
en chance
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-02-07 18:46

NB: Husk at give slip på det.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-02-07 21:22

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> NB: Husk at give slip på det.

- fir ledningen ned bagefter - og gå så ned og se om du kan finde spyddet

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder