Bedste CPU til mit bundkort
Fra : Kim H

Dato : 05-02-07 06:41

Jeg dobbeltposter lige i denne gruppe , for at spørge om nogen her ved hvad
den bedste CPU er ,som jeg kan få til mit bundkort ASUS P4VP-MX og som nu
kører med en Celeron 2,4 Ghz
Kortet understøtter 533 mhz.
Jeg kunne godt tænke mig at få noget mere fart på , uden det larmer , men er
det mulig at skifte til en P4 socket 478 på bundkortet?

Mvh. KimH

Fra : Hagar

Dato : 05-02-07 09:36

"Kim H" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kunne godt tænke mig at få noget mere fart på , uden det larmer , men
> er det mulig at skifte til en P4 socket 478 på bundkortet?

Du kan se nogle oplysninger her
http://www.superwarehouse.com/Asus_P4VP-MX_Motherboard/P4VP-MX/p/388509

Hagar

Fra : Kim H

Dato : 05-02-07 16:31

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim H" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan se nogle oplysninger her
> http://www.superwarehouse.com/Asus_P4VP-MX_Motherboard/P4VP-MX/p/388509
>
> Hagar

Tak

Jeg kan se at kortet understøtter 533/400 mhz frontsidebus og en P4 prescot
3,06 Ghz processor Hvad sker der hvis jeg sætter en P4 3,2 Ghz med 800
mhz frontsidebus i ,med socket 478 ?
Vil den bare køre som en 3,06 Ghz 533 mhz ?
Vil jeg opnå noget særlig hastighedsforøgning ved at skifte fra Celeron 2,4
Ghz til en P4 3,06 Ghz. ?

Mvh. KimH