HP, recover
Fra : Michael Bach

Dato : 04-02-07 18:04

Er der nogen der ved hvad gør man hvis man er kommet til at slette sin
recover partition på en HPog skal skaffe nye drivere?

Michael

Fra : Henning

Dato : 04-02-07 18:33

www.hp.dk - her kan du hente alle relevante drivere.

Fra : Michael Bach

Dato : 04-02-07 18:57

> www.hp.dk - her kan du hente alle relevante drivere.

Der har vi været, men på vores pavilion 740.dk kan vi ikke få lyden igang.
Den Realtek driver der findes på HP hjemmesiden vil ikke lade sig
installere. Så hvis man kunne hente cd'en et sted ville det være lækkert.

Michael

Fra : Michael Bach

Dato : 04-02-07 19:00

Der er heller ikke bla. USB og trådløs mm.

Michael

Fra : Ivan Hansen

Dato : 04-02-07 21:56

"Michael Bach" <m_bach_f@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er heller ikke bla. USB og trådløs mm.

Har du installeret chipsetdrivere først???

Hilsen Ivan.

Fra : Michael Bach

Dato : 04-02-07 22:21

> Har du installeret chipsetdrivere først???

Der er ikke chipset drivere på hp's hjemmeside - som i øvrigt er meget
mangelfuld på driverområdet.

Fra : Ivan Hansen

Dato : 04-02-07 22:49

> Der er ikke chipset drivere på hp's hjemmeside - som i øvrigt er meget
> mangelfuld på driverområdet.

Har checket og du har ret!
Hedder din PC "pavilion 740.dk" eller "pavilion t740.dk"?
Har du forsøgt den BiosUpdate der ligger til "pavilion t740.dk"?

Hilsen Ivan.

Fra : Michael

Dato : 10-02-07 10:27

> Hedder din PC "pavilion 740.dk" eller "pavilion t740.dk"?

Den hedder t740.dk.

> Har du forsøgt den BiosUpdate der ligger til "pavilion t740.dk"?

Nej, men de har også løst problemet, jeg ved ikke lige præcis hvad de gjorde
da jeg ikke var til stede.

> Hilsen Ivan.

Tak for hjælpen.

--