Max afstand fra PC til skærm
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 04-02-07 16:55

Hvor langt kan man have sit skærmkabel? Jeg vil gerne placere en PC et sted
i stuen og så skærm et godt stykke derfra (10 meter). Jeg vil så styre det
med trådløs mus og tastatur, men skærmkablet skal jeg vel have eller findes
der også noget trådløst her (fx via Xbox360).

Lars

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 04-02-07 17:01

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> styre det med trådløs mus og tastatur, men skærmkablet skal jeg vel have
> eller findes der også noget trådløst her (fx via Xbox360).

Ret langt. Men kommer an på hvilken opløsning/refresh-rate du vil køre.

Jo højere, desto bedre skal kablet være.