Driveren er aktiveret, men ikke i brug.
Fra : BF

Dato : 30-01-07 07:34

Hej NG.

Jeg har pt. ikke lyd på min WinXP maskine. Når jeg ser i enhedshåndtering på
lydkortet under egenskaber på det, får jeg af vide at driveren er aktiveret,
men ikke i brug.

Kan I hjælpe med hvordan jeg får den i brug?

mvh
BF

Fra : Taba

Dato : 31-01-07 00:08

> Kan I hjælpe med hvordan jeg får den i brug?

Prøv at gå ind i kontrol panelet og kig på lydinstllingerne og se hvilket
lydkort Windows er sat til at bruge...

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : BF

Dato : 01-02-07 20:16

Hej Igen

Det har jeg netop været. Problemet er at jeg ikke via Lyde og Lydenheder
under fanebladet Lydenheder kan vælge noget til afspilning af lyd.

Mit lydkort er fra Realtek HD.

mvh
BF