Amd processor in a box
Fra : Per Christiansen

Dato : 28-01-07 10:48

Hvad betyder det (Processor in a Box (PIB) )

Er der køler med eller hvad mener de så ?

Fra : Per Hansen

Dato : 28-01-07 11:17

"Per Christiansen" <p@lite.dk> mentioned this

> Hvad betyder det (Processor in a Box (PIB) )
>
> Er der køler med eller hvad mener de så ?

Jep, det betyder at CPU'en kommer med en køler som passer
til den.

--
Per Hansen

Fra : Klaus H

Dato : 28-01-07 11:33

Per Hansen wrote:
> "Per Christiansen" <p@lite.dk> mentioned this

> Jep, det betyder at CPU'en kommer med en køler som passer
> til den.

Og forlænget garanti på CPU'en?

Klaus H

Fra : Per Christiansen

Dato : 28-01-07 14:24

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Og forlænget garanti på CPU'en?
>
> Klaus H

Jeg har lige bestilt en på edbpriser hos MM-vision.dk
og den kom uden køler men på edbpriser står der at
det er in a box, har i oplevet det før og bør jeg ikke
sende den tilbage.

Fra : Taba

Dato : 28-01-07 15:37

> Jeg har lige bestilt en på edbpriser hos MM-vision.dk
> og den kom uden køler men på edbpriser står der at
> det er in a box, har i oplevet det før og bør jeg ikke
> sende den tilbage.

D har 14 dages fortrydelsesret uanset hvad grunden er, så jo - tag og send
den retur. Det kan være at der er en uoverensstemmelse ml. edbpriser og
webhsoppen som du købte fra, så dobbelcheck når du bestiller at der på
webshoppens side står at det er en box udgave du køber. Passer varenummeret
på din CPU med en in-a-box CPU iflg. deres hjemmeside så send dem en mail og
sig at du har modtaget en forkert en; kan være du ikke skal betale for
portoen tilbage til dem (de vil refundere den) - man har lov at håbe

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Per Hansen

Dato : 28-01-07 15:45

> [...]

> og den kom uden køler men på edbpriser står der at
> det er in a box, har i oplevet det før og bør jeg ikke

Umiddelbart når jeg kigger MM's hjemmeside igennem hvad der har af AMD'ere,
så står der ikke noget om at de leveres "in a box", så der kan være tale om
en fejl hos edbpriser.dk

Du kan jo bare købe en seperat køler til den, så er du også sikker på at få
noget der virkelig kan køle den ned.
En jeg f.eks bruger til min 64'er er en ThermalTake Silent Boost.
Den passer op til en 3800+ og koster heller ikke det helst store, hvis man
køber den hos SHG, kun 179kr plus porto.

--
Per Hansen