Anbefal en multifunktionsprinter med bakke
Fra : Morten

Dato : 27-01-07 21:49

Hej. Jeg vil gerne have en multifunktionsprinter der har papirbakke.
Umiddelbart har jeg set på Canon PIXMA MP600R:

Men den er lige dyb nok. Optimalt var den kun 30-35cm dyb mod de knap
40cm. Kan man overhovedet få en printer m. bakke der har dybde 30-35cm?

Mvh.

Morten

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 28-01-07 11:59

"Morten" <useless@useless.useless> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Men den er lige dyb nok. Optimalt var den kun 30-35cm dyb mod de knap
> 40cm. Kan man overhovedet få en printer m. bakke der har dybde 30-35cm?

Hej Morten

A4 arket er jo i sig selv ca. 30 cm, så det lyder da nærmest umuligt, at du
kan få dit ønske opfyldt.

Hilsen
Jørgen