God trådløs router - ok rækkevidde.
Fra : KyllingAnd

Dato : 26-01-07 01:34

Hej,

søger en ok/fornuftig trådløsrouter med RJ45.
Hastighed er ikke vigtigt - skal bare virke ok.
Pris/ydelse er vigtig. (med andre ord: Den bedste til færreste basørere)

Nogle anbefalinger?

Fra : KyllingAnd

Dato : 26-01-07 01:37

"KyllingAnd" <kjhasdf@ASKME-SPOERG-Mig> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hastighed er ikke vigtigt - skal bare virke ok.
> Pris/ydelse er vigtig. (med andre ord: Den bedste til færreste basørere)

Lige et krav: firewall.

Fra : BorreBoy

Dato : 26-01-07 08:01

> [...]
> Hastighed er ikke vigtigt - skal bare virke ok.
> Pris/ydelse er vigtig. (med andre ord: Den bedste til færreste basørere)

Linksy WRT54G

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 26-01-07 23:19

> Linksy WRT54G

Eller endnu bedre.. Linksys WRT54GL

Ellers prøv at spørge i dk.edb.netvaerk.traadloest

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : KyllingAnd

Dato : 27-01-07 02:54

> Eller endnu bedre.. Linksys WRT54GL
>
> Ellers prøv at spørge i dk.edb.netvaerk.traadloest

Jeg har mildest talt dårlige erfaringer med Linksys - men ok, prøver igen.
Det blev en WRT54GR - med "rangebooster" (uhhhh) - så må jeg se om den kan
klare det bedre end mine tidligere Linksys....

(Har haft 3 kabletLinksys routere - 1 virkede bare ikke, 2 defekte efter en
meget begrænset periode)

Fra : Jens G

Dato : 27-01-07 08:16

On Sat, 27 Jan 2007 02:54:18 +0100, "KyllingAnd"
<kjhasdf@ASKME-SPOERG-Mig> wrote:

>Jeg har mildest talt dårlige erfaringer med Linksys - men ok, prøver igen.
>Det blev en WRT54GR - med "rangebooster" (uhhhh) - så må jeg se om den kan
>klare det bedre end mine tidligere Linksys....

Det er jo ikke nok at din router har en god rækkevidde,- de trådløse
netkort i dine maskiner skal også have det.

Hvis du havde købt en WRT54GL havde du haft mulighed for at putte
alternative firmwares i, hvor du f.eks. kan skrue lidt op for effekten
i radioen.

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-07 12:06

On Sat, 27 Jan 2007 02:54:18 +0100, "KyllingAnd"
<kjhasdf@ASKME-SPOERG-Mig> wrote:

> Jeg har mildest talt dårlige erfaringer med Linksys
Den her funker:

WRTP54G-EU LinkSYS Wireless-G