aldis dvd afspiller
Fra : Tom

Dato : 24-01-07 09:42

Aldi har en dvd afspiller, som kan gå på det lokale netværk og hente musik
og film.
Men hvilke formater kan den afspille?

Divx?
Xvid?
ogg?
Iso/img/cue/bin?

Og har den også netstik?

Kan den firmwareopgraderes?
Er firmwaren åben så man selv kan kode lidt?

Fra : Erling S.

Dato : 24-01-07 10:50

Tom skrev:
> [...]
>
> Og har den også netstik?
>
> Kan den firmwareopgraderes?
> Er firmwaren åben så man selv kan kode lidt?

Så vidt jeg jeg, så forhandler Aldi Blue Tinums produkter.
http://www.bluetinum.net/ViewProducts.asp
Der står følgende om spillen:
Netværks WiFi DVD - BT-DNP2901
Specifikationer:
USB port med harddisk support!
Afspiller DivX,XVID,JPEG,SVCD samt alle andre gængse medier!
Wireless or Wired network connection, play your favourite video / music
contents from PC
Internet Surfing / Access and Listen Internet Radio
Access and Share Streaming Contents
Support Multiple Clients (PC) at the same time
Online Help and new software updates are available on BlueTinum website.
/Erling

Fra : Tom

Dato : 24-01-07 12:55

> Så vidt jeg jeg, så forhandler Aldi Blue Tinums produkter.
> http://www.bluetinum.net/ViewProducts.asp
> Der står følgende om spillen:
> Netværks WiFi DVD - BT-DNP2901

Det ser ud til at være en ret lækker maskine!
Jeg tror jeg prøver at købe den.
Tak for hjælpen

Tom

Fra : J

Dato : 24-01-07 13:27

On Wed, 24 Jan 2007 12:55:18 +0100, "Tom" <no@spam.please> wrote:

>Det ser ud til at være en ret lækker maskine!
>Jeg tror jeg prøver at købe den.
>Tak for hjælpen

Der er en tråd fra 20-01 på dk.teknik.dvd

Der foreslås, at D-Link DSM-320RD kan det samme til 817 kr.

mvh

John

Fra : J

Dato : 24-01-07 15:49

On Wed, 24 Jan 2007 13:26:55 +0100, J <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:

>Der er en tråd fra 20-01 på dk.teknik.dvd
>
>Der foreslås, at D-Link DSM-320RD kan det samme til 817 kr.

D-linken kan IKKE de HDTV formater som 720p, 1080i og 1366x768, der er
i aldis, så vidt jeg kan læse i deres manualer.
Aldis har scart, dvi og component. Hvor component nok skal anvendes
til HDTV formaterne (ligesom det er med XBox 360).
D-link har kun component (og ingen scart).

Men D-linken kan wpa kryptering, hvor aldis kun har wep.
D-link kan læse memory-kort.

Derfor kan jeg godt se, at aldis kan mest. Gad vide om den upscaler en
dvd til 720p og 1080i på tilfredsstillende vis ?

Den Toshiba HD-DVD afspiller (HD-E1) som hifiklubben nu fører (koster
4999) skulle være ret god til at opscale dvd-film til noget flottere
på en flad. Ifølge reviews.
http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2007/01/05/Toshiba-HD-E1KE-HD-DVD-Player/p1

mvh

John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-01-07 22:16

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote in message

> D-link har kun component (og ingen scart).

Der står i manualen

"
1For European customers, a SCART interface will replace the Component Video
Connectors."