Canon ip4300 - Hvordan printer jeg på cd
Fra : lene & allan

Dato : 23-01-07 20:28

Hejsa.

Så har jeg købt en Canon IP4300 printer.

Den var nem at installere, men hvordan printer
jeg et billede ud på en cd.
Jeg kan intet finde om der i manualen?

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Max

Dato : 23-01-07 20:50

Hej Allan

> Den var nem at installere, men hvordan printer
> jeg et billede ud på en cd.

Brug det medfølgende program CD-Label-print

--
Mvh Max

Fra : lene & allan

Dato : 23-01-07 21:07

Hej Max.

Så tror jeg den er ved at være der.

Programmet der er med til min printer hedder
Canon easy-print. Det ser ud til at det virker

Fra : Max

Dato : 23-01-07 21:21

Hej Allan

> Programmet der er med til min printer hedder
> Canon easy-print. Det ser ud til at det virker

Det kan noget af det, men Canon oplyser at dette
software medfølger

Medfølgende software Windows: Easy-PhotoPrint,
Easy-WebPrint, CD-LabelPrint, PhotoRecord
Mac: Easy-PhotoPrint, CD-LabelPrint

Og der er CD-LabelPrint et godt bud på et program
til at lave cd tryk i.

--
Mvh Max

Fra : lene & allan

Dato : 23-01-07 21:58

Disse programmer følger med.
Jeg skulle bare lige finde dem først

Og rigtigt nok. Cd label print er et godt program.
Det virker finr her.

hvh

Fra : Max

Dato : 23-01-07 22:04

Hej Allan

> Jeg skulle bare lige finde dem først

Ja, når det er nyt kan dt jo tage lidt tid.

> Og rigtigt nok. Cd label print er et godt program.
> Det virker finr her.

Det er rigtig fint til at lave kopilabels med.

Derimod er Easy-Photo-Print rigtig god til at lave
en oversigt med små billeder printet på cd'en så
man kan se hvad den indeholder.

Lykke til med printeren, den skal du nok få glæde af.

Ps: jeg har gode erfaringer med printbare CD'er og DVD'er
fra Verbatim. CD type 43438 og DVD type 43538

--
Mvh Max

Fra : Valentin Knakkergaar~

Dato : 24-01-07 14:14

Ja Cd label print er et fint program, men jeg har det problem at jeg ikke
kan printe helt ind til de 17mm (cd'ens mindste diameter) som programmet
lover. Er der nogen af Jer kloge hoveder som har fundet ud af det gøres.

Fra : Mads

Dato : 24-01-07 16:34

On Wed, 24 Jan 2007 14:14:01 +0100, "Valentin Knakkergaard"
<valentin@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>kan printe helt ind til de 17mm (cd'ens mindste diameter) som programmet
>lover. Er der nogen af Jer kloge hoveder som har fundet ud af det gøres.

Der blir der spurgt om ca 1 gang om ugen.

File > Select Paper > New > Sæt Inner Size til 17 > OK > OK

mvh Mads

Fra : lene & allan

Dato : 24-01-07 17:14

>Ps: jeg har gode erfaringer med printbare CD'er og DVD'er
>fra Verbatim. CD type 43438 og DVD type 43538

Jeg har faktisk lige fået nogle Verbatim skriver med posten idag.
Nr. 43533 og 43533. Så det lyder godt at du har gode erfaringer med
dem.

Fra : Erling

Dato : 23-01-07 22:08

"lene & allan" <lene&allan@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Så har jeg købt en Canon IP4300 printer.
> Den var nem at installere, men hvordan printer
> [...]

Det kan godt være det ikke er helt nemt, men hvis du gør dig selv den
ulejlighed læse den manual, der følger med printeren, bliver du hjulpet
godet på vej.
Den ligger på CDen og der er også detaljerede anvisninger på, hvordan du
fodrer printeren med printbare DVD-/CD-skiver. Dertil kommer label-software

go' fornøjelse

Erling