Skal jeg skifte mit POW fx5900xt ud med et~
Fra : Tonni Madsen

Dato : 21-01-07 20:48

Hejsa jeg har en kammerat der får et MSI 6600 (ikke GT) tilovers, og jeg er
lidt i tvivl om jeg vil få noget ud af at skifte...
jeg har en amd 64 3500+, og han en 3200+, i en hurtig gang aquamark scorer
mit grafikkort ca 5300, og hans kun 4300... kan det passe at mit gamle kort
faktisk er hurtigere... hans er jo nyere, samt med pciexpress, og 256mbram,
mod mit agp med 128mb.
Jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde nogen test der giver et tydeligt
svar...
Håper på lidt indput...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Kim

Dato : 22-01-07 09:30

On Sun, 21 Jan 2007 20:47:43 +0100, "Tonni Madsen"
<Tonnimadsen@privat.dk> wrote:

>Hejsa jeg har en kammerat der får et MSI 6600 (ikke GT) tilovers, og jeg er
>lidt i tvivl om jeg vil få noget ud af at skifte...

>Håper på lidt indput...

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 23-01-07 17:00

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 256mbram, mod mit agp med 128mb.
> Jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde nogen test der giver et tydeligt

Kan du køre med hans PCI-E i din comp, hvius du har AGP???

(Enkelt mobo's har begge slot)

Men et alm. 6600 er ikke meget hurtigere end et 5900.

Skal du have noget hurtigere, så skal det være et 7800GS.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 24-01-07 16:00

> Kan du køre med hans PCI-E i din comp, hvius du har AGP???
Jeps

> (Enkelt mobo's har begge slot)
Jeps, mit asrock

> Men et alm. 6600 er ikke meget hurtigere end et 5900.
Ok, mange tak

> Skal du have noget hurtigere, så skal det være et 7800GS.
Ok, så er det vist lige meget lige nu, det var kune det andet der
intereserede da han jo skal skifte...

Men tak for hjælpen

Mvh Tonni Madsen