ny computer
Fra : jr

Dato : 19-01-07 21:43

hej
min søn skal have en ny færdig samlet computer, den skal næsten udelukkende
bruges til nyere spil.
krav:
et godt grafikkort
min. 200 gb harddisk
dvd brænder
et rimeligt lydkort
min. 1000 mb. ram
windows xp
max. pris ca. 7000,-kr
hvad kan i anbefale?

på forhånd tak

jan

Fra : Hagar

Dato : 20-01-07 11:32

"jr" <jr@nonet.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> min søn skal have en ny færdig samlet computer, den skal næsten
> udelukkende bruges til nyere spil.
> krav:
> et godt grafikkort
> min. 200 gb harddisk
> dvd brænder
> et rimeligt lydkort
> min. 1000 mb. ram
> windows xp
> max. pris ca. 7000,-kr
> hvad kan i anbefale?
>
> på forhånd tak
>
> jan

Du kan prøve her http://www.edbpriser.dk/Products/Listsubcategories.asp?ID=1
Så kan du så også vælge om det skal være med eller uden skærm

Hagar

Fra : jr

Dato : 20-01-07 20:24

jeg har søgt lidt på nettet og har fundet følgende:
http://www.prc-data.dk/page.asp?screen=1124

er det noget der dur?

mvh
jan

Fra : jr

Dato : 20-01-07 20:32

jeg kan se at linket ikke åbner i det rigtige vindue.
computeren hedder:
gaming pc.
core 2 e 6600
1 gb ddr-2
250 gb
gf 7600gt
pris 6995
mvh
jan

Fra : Hagar

Dato : 21-01-07 02:36

"jr" <jr@nonet.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> min søn skal have en ny færdig samlet computer, den skal næsten
> udelukkende bruges til nyere spil.
> krav:
> et godt grafikkort
> min. 200 gb harddisk
> dvd brænder
> et rimeligt lydkort
> min. 1000 mb. ram
> windows xp
> max. pris ca. 7000,-kr
> hvad kan i anbefale?
>
> på forhånd tak
>
> jan

Hvis han skal spille Battlefield 2, så vil jeg stærkt anbefale at få en
maskine med 2 Gb RAM i, for det er et spil der trækker tænder ud. Man kan
godt nøjes med 1 Gb til det spil, men så er de andre begyndt at spille lidt
før han kommer med, og det kan godt være negativt.

Hagar