Nysamlet PC starter ikke op :-(
Fra : brobaek

Dato : 19-01-07 21:14

Jeg har lige samlet min PC, og selvom jeg var grundig må jeg enten have
glemt/overset noget eller også er CPU / MB defekt.

Konf.:
Intel Core 2 Duo E6600
MSI P965 Platinium
A-Data DDR Dual Channel 2x1gb
Asus 8800 GTS

Begge HDD er prøvet også forsøgt frasluttet:
WD Raptor
WD Caviar

Det virker som om CPU'en ikke "starter op". PC'en stod tændt i ½ minut, og
da jeg tog køleren af var den ikke varm.
Er ½ minut nok og sker der noget hvis jeg prøver længere???

Nogle ideer?

/Martin

Fra : Kim S

Dato : 19-01-07 21:29

"brobaek" <martinnews@browi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da jeg tog køleren af var den ikke varm.
> Er ½ minut nok og sker der noget hvis jeg prøver længere???

Strømforsyningen ??
Check om der kommer de spændinger på der skal.

Mvh, Kim

Fra : carsten h larsen

Dato : 19-01-07 21:29

er du sikker på at ram ene sidder rigtig

Fra : brobaek

Dato : 19-01-07 21:34

"carsten h larsen" <c-h-l@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> er du sikker på at ram ene sidder rigtig

Hvis du bor på Frederiksberg så giver jeg fandme en bajer

Ufatteligt, at man kan overse noget "så basalt" !!!

Tak, tak, tak, tak

/Martin

Fra : Max

Dato : 19-01-07 21:49

Hej Martin

> Ufatteligt, at man kan overse noget "så basalt" !!!

Sådan er livet, det er de simple ting man oftest overser :)

--
Mvh Max

Fra : F.Larsen

Dato : 19-01-07 23:39

"brobaek" <martinnews@browi.dk> wrote in message

> Ufatteligt, at man kan overse noget "så basalt" !!!

Spooky ??!?!!?

--
Flemming