SATA E ? hvad er det
Fra : Tatooo

Dato : 19-01-07 12:03

Hej

Nogle der kan fortælle mig hvad sata E er.

Mvh Tatooo

Fra : Mads

Dato : 19-01-07 12:00

On Fri, 19 Jan 2007 12:02:55 +0100, "Tatooo" <Plonk@mail.drk> wrote:

>Hej
>
>Nogle der kan fortælle mig hvad sata E er.
>

>Mvh Tatooo

SATA-External - SATA er det stik nyere harddiske bruger og
SATA-E er så et stik der er ført ud af maskinen sammen med
de andre stik på bundkortets bagplade, så man har mulighed
for at tilslutte en ekstern harddisk

mvh Mads

Fra : Hans

Dato : 19-01-07 12:14

Mads wrote:

> SATA-External - SATA er det stik nyere harddiske bruger og
> SATA-E er så et stik der er ført ud af maskinen sammen med
> de andre stik på bundkortets bagplade, så man har mulighed
> for at tilslutte en ekstern harddisk

Den korrekte betegnelse er eSATA, men ellers er det rigtig nok.

Hans

Fra : Tatooo

Dato : 19-01-07 14:57

Ok. takker mange gange.