Ny multifunktionsprinter
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 18-01-07 19:29

Jahh, som subject siger, så er jeg lidt på jagt efter en sådan.
Men hvad skal man have ?

Krav:
Netværk
Scan, kopi, og print.
Farver
Ikke helt hen i skoven dyr at fylde op igen med blæk.

Har kigget lidt på Canons Pixmain eller sådan noget, da de er megabillige at
fylde op igen ;)

Men er der nogle der har noget andet jeg skal kigge lidt på ?

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 18-01-07 21:23

Jeg har for nylig bestilt og opsat en ny multifunktionsprinter hjemme ved de
gamle, det var en HP Photosmart 3310 All-in-One som kostede 2800,- så vidt
jeg husker.

Det er i hvert fald en rigtig lækker maskine, som også har indbygget
trådløst netværk og meget andet. Den er klart anbefalelsesværdig i hvert
fald...

/morten

Fra : reno

Dato : 19-01-07 05:45

Jeg har købt en brother dcp-315cn, den køre udmærket, til under 800 kr.
mvh. reno

"Morten Astrup Christensen" <FJERNastrup@FJERNgmail.com> skrev i en
meddelelse news:45afd71f$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...