nvidia geforce go 6600
Fra : søren svendsen

Dato : 19-01-07 11:36

Er det helt umuligt at finde drivere til sådan et grafikkort på nettet? Har
selvfølgelig prøvet producentens hjemmeside og googlet rundt, men når jeg
finder noget kan det ikke hentes eller er forældet.

Er der en derude som kan hjælpe?

tak

Søren

Fra : ShutEye

Dato : 18-01-07 11:56

> [...]
> Har selvfølgelig prøvet producentens hjemmeside og googlet rundt, men når
> jeg finder noget kan det ikke hentes eller er forældet.

clusty.com hjalp mig til dette:
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=962950
Måske noget du kan bruge?

Fra : søren svendsen

Dato : 19-01-07 12:26

Tak for det. Det var lige det der skulle til. =)

Fra : Dr.Phil

Dato : 18-01-07 13:08

www.nvidia.com burde da osse kunne gøre det???

Fra : ShutEye

Dato : 18-01-07 17:42

> www.nvidia.com burde da osse kunne gøre det???

Hvis man kigger på listen over understøttet hardware er go6600 ikke på
listen.
Det jeg henviste til var et lille tweak der muliggjorde brugen af nyere
drivere.

Fra : ShutEye

Dato : 18-01-07 17:44

> Tak for det. Det var lige det der skulle til. =)

Herligt :)

Fra : Kim

Dato : 18-01-07 12:25

On Fri, 19 Jan 2007 11:36:06 +0100, "søren svendsen"
<sgs@xxxxxfemkant.dk> wrote:

>Er der en derude som kan hjælpe?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-07 12:49

"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort
>
> fut : dk.admin.netikette

Hvorfor hulen skal alle indlæg der er forkert FUT'es til netiketten?
Det har da ikke noget med dårlig omgang på nettet at gøre når en person
poster i forkert gruppe.. Ok hvis den samme person bliver ved så kan jeg da
godt se idéen, men ellers bør man sætte FUT til den korrekte gruppe.
dk.admin.netikette risikerer at blive overrendt hvis alle sætter FUT der til
hver gang en post er havnet forkert.

Bare lige mine 25 øre

Mvh
Benjamin

Fra : Kim

Dato : 18-01-07 13:18

On Thu, 18 Jan 2007 12:48:36 +0100, "Laziter [9440]"
<laziter@FJERNgmail.com> wrote:

>Hvorfor hulen skal alle indlæg der er forkert FUT'es til netiketten?

Fordi debat om (mis-) brug af grupper ikke hører hjemme i de enkelte
grupper.

>dk.admin.netikette risikerer at blive overrendt hvis alle sætter FUT der til
>hver gang en post er havnet forkert.

Nej, det sker kun hvis det FUT´ede indlæg bliver besvaret.

fut : dk.admin.netikette ( hvor denne debat hører hjemme )
--
Kim

Fra : martin

Dato : 18-01-07 13:17

er vi tilbage til fremtiden eller frem i fortiden ?

Martin

Fra : Morten

Dato : 18-01-07 15:41

> Er der en derude som kan hjælpe?

Ja, Start -> Settings -> Control Panel -> Date and Time

Der skal uret lige sættes til korrekt dato, så skal det nok virke :D

Mvh
Morten

Fra : søren svendsen

Dato : 18-01-07 20:54

hehe.. Ja måske det var en ide.. =) Havde jeg ikke opdaget. =)