Amd 4600+ x2 sokkel 939..hvor ?
Fra : CC

Dato : 16-01-07 23:04

Nogen der ved hvor denne cpu eller 4800+ x2 kan opdrives ? BJtrading skriver
sjovt nok den en gang efter den anden på deres hjemmeside at den kommer på
lager i morgen eller dagen efter og når der så er gået 2 dage skriver de
igen det samme ,,i morgen eller i overmorgen ... er det bare et trix for at
man skal bestille en og så kan man ellers vente evige tider ...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-01-07 00:09

CC wrote:
> [...]
> 2 dage skriver de igen det samme ,,i morgen eller i overmorgen ... er
> det bare et trix for at man skal bestille en og så kan man ellers

http://www.cybercomputer.dk/index.php?side=visvare&varenr=24111
http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=10628&type=hardware

Prøv at søge på Google vha denne streng:
"Athlon 64 X2 4600" "socket 939" site:dk

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Vega

Dato : 17-01-07 19:11

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.cybercomputer.dk/index.php?side=visvare&varenr=24111
> http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=10628&type=hardware
>
> Prøv at søge på Google vha denne streng:
> "Athlon 64 X2 4600" "socket 939" site:dk

Peter, det ene sted er den udgået og den andet sted er det med AM2 sokkel.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-01-07 19:32

Vega wrote:

> Peter, det ene sted er den udgået og den andet sted er det med AM2
> sokkel.
Pokkers jeg synes ellers jeg dobbelttjekkede :(
Fandt du noget andet via Google?

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : CC

Dato : 17-01-07 22:12

Har bestilt en hos overclockers.co.uk ..
Den skulle være sendt og så til 1500 kr med forsendelse !!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-01-07 23:01

CC wrote:

> Har bestilt en hos overclockers.co.uk ..
> Den skulle være sendt og så til 1500 kr med forsendelse !!

Det er sgu ikk så galt :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : ShutEye

Dato : 17-01-07 22:14

> [...]
> trix for at man skal bestille en og så kan man ellers vente evige tider

Hvad er grunden til at det lige skal være den cpu?

Fra : J. E.

Dato : 18-01-07 09:51

"CC" <clauschristiansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dage skriver de igen det samme ,,i morgen eller i overmorgen ... er
> det bare et trix for at man skal bestille en og så kan man ellers

Jeg har netop været på jagt efter en større sokkel 939 CPU og det er
åbenbart en døende vare desværre. Det viste sig, at der er stort udbud
af dem i tyskland hvor de også er noget billigere.

Fra : CC

Dato : 19-01-07 17:06

4800+ er 4-500 kr dyrer og det syntes jeg er for meget for de 200 mhz mere
Har fået den idag og man må sige det er oem der vil noget ...kom i en flad
konvolut i en lille papæske på størrelse med en gajolæske .. kun cpu på et
stk skumgummie og nix mere ..

Fra : J. E.

Dato : 19-01-07 19:29

> [...]
> Har fået den idag og man må sige det er oem der vil noget ...kom i en
> flad konvolut i en lille papæske på størrelse med en gajolæske .. kun

Min var da i det mindste monteret i en plastikramme og pakket godt ind i
pap mm.
Jeg havde egentlig forventet den var i en slags plastæske med logo - det
har
jeg set ved andre.
Pyt - varen (4000+ San Diego) er OK efter modelnummer mm.