Harddisk til netværk fra ALDI
Fra : Johnny Ravn

Dato : 16-01-07 18:12

Hejsa.
Fra imorgen har aldi et kabinet til en harddisk til netværk.
spørgsmål:
1. passer alle harddiske til den
2. hvad skal jeg søge efter på edbpriser.dk (jeg mener harddisk)

Johnny

Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 16-01-07 18:54

"Johnny Ravn" <johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Fra imorgen har aldi et kabinet til en harddisk til netværk.
> spørgsmål:
> 1. passer alle harddiske til den

Der står både ATA og SATA. Så der er frit slag for 3.5" HDD.

> 2. hvad skal jeg søge efter på edbpriser.dk (jeg mener harddisk)

Søg på lagringsservere. Der er lidt for enhver pengepung..

Mvh

Fillip

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 16-01-07 20:52

On Tue, 16 Jan 2007 18:54:21 +0100, "Bettina&Fillip \(2300\)"
<bettina.fillipnospam@kkgaard.telelet.dk> wrote:

>"Johnny Ravn" <johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse
>
>Der står både ATA og SATA. Så der er frit slag for 3.5" HDD.

Ja, men bemærk, at der angives forskellige max. diskstørrelser for
USB- hhv. LAN-tilslutning:

[Citat fra ALDI,s webside:]
Portabelt eksternt harddiskkabinet der fungerer som FTP server. Dette
giver mulighed for andre brugere via et login at hente data i form af
billeder og datafiler, uanset hvor i verden de befinder sig. Det
eneste der kræves er en Internetforbindelse. Harddiskkabinettet er
udført i aluminium og er kompatibel med 3.5" SATA and ATA harddiske.
Kabinettet understøtter 20GB til 400GB harddisk for USB 2.0 og 20GB
til 300GB LAN Port samt FTP/SAMBA server.
[Citat slut]
--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 16-01-07 23:12

Kan man bruge den HD de også sælger, eller er sata2 noget helt andet

Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 17-01-07 00:13

"Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man bruge den HD de også sælger?

Ja

>eller er sata2 noget helt andet?

S-ATA og S-ATA2 har de samme stik, men S-ATA har en båndbredde på 150mb/s og
S-ATA én på 300mb/s.

Mvh

Fillip

Fra : Kim

Dato : 17-01-07 09:35

On Tue, 16 Jan 2007 18:11:32 +0100, "Johnny Ravn"
<johnnyravn@postkasse.com> wrote:

>Fra imorgen har aldi et kabinet til en harddisk til netværk.
>spørgsmål:

Læs gerne : http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html ,
når du poster det samme indlæg til flere grupper.

fut : dk.admin.netikette
--
Kim