USB Graphic Pad til PC/Notebook Model Voli~
Fra : Peter Loumann

Dato : 15-01-07 15:05

USB Graphic Pad til PC/Notebook Model Volito fra Wacom er på tilbud i Aldi
fra på onsdag:

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_03/OFF03.HTM

Dur den? De skulle i så fald bruges til fotoredigering ...

http://huse-i-naestved.dk

Fra : ai

Dato : 15-01-07 22:20
Fra : Peter Loumann

Dato : 16-01-07 13:53

On Mon, 15 Jan 2007 22:20:25 +0100, ai wrote:

> http://www.hardinfo.dk/show.asp?desc=201

Tak! Det ser jo ret fornuftigt ud. Mon den kan være tilsluttet samtidig med
en anden mus?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Pico

Dato : 16-01-07 17:17

Peter Loumann wrote:

> Tak! Det ser jo ret fornuftigt ud. Mon den kan være tilsluttet
> samtidig med en anden mus?

Det kunne jeg også godt lide at vide, elers er det for besværligt
Pico

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-01-07 17:48

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne jeg også godt lide at vide, elers er det for besværligt

Jeg købte den sidst Aldi havde den på tilbud. Den fungerer forrygende
sammen med min usb-mus. Kan i øvrigt heller ikke se det skulle være
noget problem. Man burde uden problemer kunne sætte ligesåmange mus til
som der er usb-porte. :)

Men kan kun sige at jeg er glad for den. Er min første digitizer, og har
dermed ikke erfaring med andre, men den har ikke taget modet fra mig.

- Martin

Fra : Pico

Dato : 16-01-07 19:32

Martin Petersen wrote:
> [...]
>
> Men kan kun sige at jeg er glad for den. Er min første digitizer, og
> har dermed ikke erfaring med andre, men den har ikke taget modet fra
Tak for indput, så tror jeg jeg smutter i Aldi i morgen
Pico

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-01-07 14:40

On Tue, 16 Jan 2007 17:47:57 +0100, Martin Petersen wrote:

> Den fungerer forrygende sammen med min usb-mus. Kan i øvrigt heller ikke
> se det skulle være noget problem.

Det er det heller ikke. Det er en pænt designet ting. Man skal nok lige
vænne sig til den. Umiddelbart: Den lille aktive plade symboliserer hele
skærmen. Det gør det meget svært at arbrejde præcist. Den mindste rysten på
hånden forstørres op.

http://huse-i-naestved.dk