Hvilket socket?
Fra : Daniel Jensen

Dato : 13-01-07 19:26

hejsa, jeg har en Fujitsu Siemens hvor min cpu er brændt af, men hvad socket
er det..
Der står følgende på cpuen:
AMD Athlon
AXMH2000FQQ3C Y85288328003S
AIUHB 0325SPKW 1999 AMD

Den sidder i en Fujitsu Siemens Amilo A 7600

Hvad socket er det, og vil motherboardet evt understøtte en hurtigere cpu
?!?!?
Mvh Daniel Jensen

Fra : Christian Mygind

Dato : 13-01-07 19:45

Daniel Jensen wrote:

> Hvad socket er det,

http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Mobile%20Athlon%20XP-M%202000+%20-%20AXMH2000FQQ3C.html

Socket A - FSB 266

> og vil motherboardet evt understøtte en hurtigere
> cpu ?!?!?

Hvor bundkortet er max. FSB 266 er XP2400-M/XP2600-M maks.

/Chr

Fra : Daniel Jensen

Dato : 13-01-07 20:34

processoren er grøn hvis det betyder noget