tab af data fra memorystick
Fra : ND

Dato : 11-01-07 16:22

Hej,

Jeg har lige mistet mine data fra min memorystick... eller jeg tror jeg
har, men håber det ikke, derfor skriver jeg til dette forum og håber
at en kan trylle en løsning ud af ærmet.

Jeg har brugt en amitech mp3, 512 mb som memory stick, der har ligget
flere mapper på og nu da jeg åbnede den her til morgen var alt
undtagen én mappe forsvundet. Jeg har forsøgt at genstarte pc etc..
intet har hjulpet. - Er der nogen der har et andet forslag - jeg er
rimelig desperat, da min opgave ligger derpå og den skal afleveres
mandag.

pft,
ND

Fra : Max

Dato : 11-01-07 17:00

Hej

> Jeg har lige mistet mine data fra min memorystick... eller jeg tror
> jeg har, men håber det ikke, derfor skriver jeg til dette forum og
> håber at en kan trylle en løsning ud af ærmet.

Hent PC-Inspector Recovery her

http://www.pcinspector.de/file_recovery/download.htm

Hvis du er heldig kan den hente det du mangler på din pind.

Husk at datatab af den slags du oplever ofte sker når
man IKKE bruger "Sikker fjernelse"

--
Mvh Max

Fra : JJ

Dato : 11-01-07 18:19

"ND" <nupsala@yahoo.dk> wrote in message
[...]

Hvad kan man lære af det ?
Altid lave en sikkerheds copi af vigtige data.

JJ

Fra : ND

Dato : 11-01-07 20:24

Tak JJ for dit konstruktive svar

Fra : ND

Dato : 11-01-07 20:34

Hej Max,

Tak for dit svar - det vil jeg prøve... og ja husk altid "Sikker
fjernelse" det gør jeg også altid.

Hilsen
ND

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-01-07 23:49

"ND" <nupsala@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Hej Max,

Tak for dit svar - det vil jeg prøve... og ja husk altid "Sikker
fjernelse" det gør jeg også altid.

Hilsen
ND

Husk lige, at det rettelig er Smart Recovery du skal hente fra den side, som
Max henviste til. Det er et særligt program til at gendanne fra diverse
memory kort - og fra kameraer osv. Det virker ganske glimrende.

Kurt