winXP-->cardreader-->Sony Micro M2-->fejl?
Fra : Gadunka

Dato : 10-01-07 17:00

I går købte jeg et stk 1GB til min K800i
- ufatteligt at vi skal belemres med endnu et hukommelsesformat!

Nå, men jeg satte dimsen i den medfølgende 'Memory stick Pro Duo'
adapter og derfra i min Sandberg USBhub og 21in1 cardreader -aluline.

Hver gang jeg forsøgte at kopiere en mappe med over hhv. 30-45 mb gik
kortet dødt.
Med fejlmeddelelse i winXP om at 'disken manglede'.
Også selv om den var til se i Stifinder.
Til tider fik jeg fejlmeddelelse om at der var beskadigede sektorer på
disken (M2)

Jeg forsøgte at sætte M2 i Memory stick Duo' adapteren men med samme
resultat.
- Det skal siges at winXP finder kortet hver gang jeg stikker det i
Sandberg cardreaderen samt at overførslen går lynhurtigt, indtil altså
de 30-45 mb.

Sætter jeg kortet i K800i kan jeg godt overføre ligeså store filer jeg
vil (+100mb) til M2
- dog går det uendeligt langsomt via usb-->k800i-->M2kortet.

Hvad kan være galt?

Min Sandberg cardreader har fungeret upåklageligt med alle andre slags
kort - inklusive div. adaptere.
Jeg har mest lyst til at gå ned i forretningen og klage min nød og be
dem om at overføre data via en cardreader men eftersom jeg
tilsyneladende godt kan læsse data på via telefonen er jeg lidt i tvivl
om hvor jeg skal fejlsøge.

Nogen forslag?

mvh

Christian