Fremstilling af mp3 filer ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-01-07 16:48

Hej gruppe,

Jeg har netop i dag fået indkøbt mig en mp3 afspiller - er der nogen her som
kan anbefale et godt og gerne gratis stykke værktøj til at fremstille mp3
filer udfra mine musik CD'er ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-01-07 16:54

CDex http://sourceforge.net/projects/cdexos/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-01-07 17:03

> CDex http://sourceforge.net/projects/cdexos/

Tak for et hurtigt og godt svar, Ivan ! - og jeg havde endda i kampens hede
fået spurgt i en forkert gruppe...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henning

Dato : 09-01-07 20:42

On Tue, 9 Jan 2007 16:47:57 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kan anbefale et godt og gerne gratis stykke værktøj til at fremstille mp3

Windows Media Player - forudsat du bruger Windows

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-01-07 22:04

> Windows Media Player - forudsat du bruger Windows

Det var dog et genialt tip! - den er jo lige ved hånden, og den kan sørme
også genkende min billige Newtech tingest...
Af hjertet mange tak !

mvh

Andreas M. Hansen