Brother HL 1440 og papirstop
Fra : --

Dato : 08-01-07 20:25

Hej

Jeg har en Brother HL 1440 laserprinter, som har tjent mig trofast i
flere år. Men i dag oplevede jeg desværre et papirstop, som printeren
ikke er kommet sig over.

Jeg kunne ganske vist trække papiret ud af printeren, da det kun sad
halvt inde, men desværre ... så blev papiret flænget under processen,
så der befinder sig sikkert nogle stumper inde i maven af printeren.
Når jeg starter får jeg så blot meddelelsen, at der ikke er mere
papir, og herudover kan jeg ikke foretage mig noget.

Har I nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre? Er det muligt at åbne
printeren og få fjernet resterne af papiret? Kabinettet ser temmelig
helstøbt ud, og jeg kan ikke rigtig finde nogle skruer. Så jeg vil
blive meget taknemmelig, hvis I har nogle forslag. Brother HL 1440 er
en dejlig effektiv printer, men jeg har dog nødtvungent tænkt tanken,
at jeg måske bliver nødt til at køre den på genbrugsstationen!

Bedste hilsner

Fra : Peter Martinsen

Dato : 09-01-07 10:42

"--" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en dejlig effektiv printer, men jeg har dog nødtvungent tænkt tanken,
> at jeg måske bliver nødt til at køre den på genbrugsstationen!

Hej

Det må kunne lade sig gøre, at få de sidste rester fjernet.
Jeg har aldrig i mit liv oplevet andet !

Bruger forøvrigt her en HL-2030 til 700 kroner

Mvh Peter

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-01-07 11:09

"--" <-@-.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en dejlig effektiv printer, men jeg har dog nødtvungent tænkt tanken,
> at jeg måske bliver nødt til at køre den på genbrugsstationen!

Har du ingen manual?
http://pub.brother.com/pub/com/printer1400doc/ZLe_UG_dan.pdf

--
Venlig hilsen
Bc

Fra : lk

Dato : 09-01-07 16:42

Har du haft toneren ude af tromlen tror jeg den hedder?Her sætter der sig
nogle gange en stump papir fast i en af siderne. Det er ellers en fantastisk
god og solid printer.
lk

Fra : --

Dato : 12-01-07 04:00

On Tue, 9 Jan 2007 16:41:47 +0100, "lk" <hypxx@pc.dk> wrote:

> [...]
>nogle gange en stump papir fast i en af siderne. Det er ellers en fantastisk

Hej

Mange tak for jeres svar. Det var godt jeg spurgte, inden jeg fik
gjort noget alvorligt, for det viste sig rent faktisk, at der sad et
par papirstumper fast bag toneren. Da først de var fjernet, kørte det
hele igen som om intet var hændt. Skønt!!!

Bedste hilsner