dvd brænder i kabinet....
Fra : Sanne

Dato : 06-01-07 22:05

Har lige købt en ny dvd brænder, som skal sættes i kabinettet, men
det er ligesom der er noget plastik, der gør at det er svært at
montere den korrekt. Nu sidder den fast .... er der nogen der har en
god ide eller kender til et link om emnet?

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 06-01-07 23:23

Plastik på din monitor ?

Fra : Sanne

Dato : 06-01-07 23:27

Nej ikke på monitoren, men inde i kabinettet der hvor jeg skal skrue
dvd brænderen fast.

Fra : Max

Dato : 06-01-07 23:39

Hej Sanne

> Nej ikke på monitoren, men inde i kabinettet der hvor jeg skal skrue
> dvd brænderen fast.

Måske du skulle fortælle lidt om hvilken brænder i hvilket kabinet,
der er trods alt ingen her der er synske.

--
Mvh Max

Fra : Sanne

Dato : 07-01-07 00:35

Max skrev:
> Hej Sanne

> Måske du skulle fortælle lidt om hvilken brænder i hvilket kabinet,
> der er trods alt ingen her der er synske.
>
> --
> Mvh Max

HejMax

Ja selvfølgelig.....
Kabinet, THERMALTAKE, (Swing), Silver(Uden vindue)
SØLV- uden VINDUE (UDEN STRØMFORSYNING)
http://www.tweaknews.net/reviews/swing/

AD7173A SILVE +18X8X -18X6X DL+8X-6X R12X BULK
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=89606

Her er noget om kabinet og dvd brænder......håber det hjælper.

Hilsen Sanne

Fra : Nicolai

Dato : 07-01-07 01:04

Ved mange kabinetter, så er der bag plastikfronten som du piller af, også en
lille metalfront som skal vrides af først. Kan det være det?

Nicolai

Fra : Max

Dato : 07-01-07 09:37

Hej Sanne

> Kabinet, THERMALTAKE, (Swing), Silver(Uden vindue)

Du skal have sådan nogle plastskinner der skrues på siden
af DVD kabinettet, så skal det bare skydes ind i PC kabinettet.

http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/swing/vb6000sns.asp

--
Mvh Max

Fra : Sanne

Dato : 07-01-07 01:22

Nicolai skrev:
> Ved mange kabinetter, så er der bag plastikfronten som du piller af, også en
> lille metalfront som skal vrides af først. Kan det være det?
>
> Nicolai

Hej Nicolai

Nej den er taget af....

hilsen Sanne

Fra : F.Larsen

Dato : 07-01-07 02:00

Hvor sidder det plastik du har problemer med ? brænder eller kabinet ?

--
Flemming

Fra : Sanne

Dato : 07-01-07 02:11

F.Larsen skrev:
> Hvor sidder det plastik du har problemer med ? brænder eller kabinet ?
>
> --
> Flemming
Hej...

I det tidligere kabinet skulle jeg skrue brænderen fast i noget metal
med små skruer ind i siden på den, nu er der noget plastik inde i
kabinettet som brænderen skal sættes fast i og det er ikke til at få
den gamle ud og den nye i..... måske er der noget jeg har overset ???
Hilsen Sanne

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-01-07 08:57

> [...]
> kabinettet som brænderen skal sættes fast i og det er ikke til at få
> den gamle ud og den nye i..... måske er der noget jeg har overset ???

Kabinettet har muligvis noget in-line montering. Man plejer at skulle
montere nogle lange, flade plastikskinner i siden på drevet, og så bare
skubbe det ind.

Men du er sikker på, at det ikke er et fladkabel, der sidder og presser på?

Det ville hjælpe med nogle billeder..

Claus

Fra : Johnny

Dato : 07-01-07 09:22

"Sanne" <sj_fyn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Det er nok plastik skinner der bruges.
Prøv at se efter om de blot kan "clipses" af i fronten af kabinettet. Så
skulle brænder og clips gerne kunne komme fri, ved at du trækker det hele
fremad og ud.
Clipsene skal så skrues af og flyttes over på den nye brænder, og så skubbes
ind på plads igen.

Johnny

Fra : Tonni Madsen

Dato : 07-01-07 19:28

På et af mine kabinetter sad plastskinderne i et magasin i bunden...
Men som de siger, så skunne de gerne være med, ellers er der noget galt...
Det er nogle flade plast fætre på ca 15 cm med en metal clips i den ene
ende, dem skruer du så fast, en på hver side af brænderen, så kan den glide
ind i skinderne i kabinettet, og så låses fast med metal clipsene...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Sanne

Dato : 07-01-07 16:23

Max skrev:
> [...]
>
> Du skal have sådan nogle plastskinner der skrues på siden
> af DVD kabinettet, så skal det bare skydes ind i PC kabinettet.

Hej..

Tak for svarene..... men hvis det er det, hvor kan jeg få sådan nogle
skinner henne???

Hilsen Sanne

Fra : søren horn

Dato : 07-01-07 17:30

Sanne skrev:

> Hej..
>
> Tak for svarene..... men hvis det er det, hvor kan jeg få sådan nogle
> skinner henne???
>
> Hilsen Sanne

I mit Sonata kabinet sidder skinnerne i et plasikhylster lige foran
porten. Lige klar til brug. Jeg brugte lang tid til at finde dem. Men nu
fungerer det hele fint. De havde oven i købet næsten samme farve som
resten af kabinette, så det var vanskeligere at se dem.
mvh
Søren

Fra : Max

Dato : 07-01-07 22:37

Hej Sanne

> Tak for svarene..... men hvis det er det, hvor kan jeg få sådan nogle
> skinner henne???

Jeg vil da gå ud fra at skinnerne fulgte med dit kabinet.

--
Mvh Max

Fra : Sanne

Dato : 08-01-07 01:18

Max skrev:
> Hej Sanne

> Jeg vil da gå ud fra at skinnerne fulgte med dit kabinet.
>
> --
> Mvh Max

Hej....

Det kigger jeg lige efter, men hvis ikke jeg har sådan nogle, hvor kan
jeg så købe dem henne?

Hilsen Sanne

Fra : Max

Dato : 08-01-07 08:22

Hej Sanne

> Det kigger jeg lige efter, men hvis ikke jeg har sådan nogle, hvor kan
> jeg så købe dem henne?

Samme sted som du har købt kabinette vil være en naturlig tanke.

Mvh Max

Fra : Sanne

Dato : 13-01-07 04:47

Max skrev:
> Hej Sanne

> Samme sted som du har købt kabinette vil være en naturlig tanke.
>
> Mvh Max

Hej Max...

Ok prøver jeg... tak for hjælpen..
Hilsen Sanne