Canon IP5200
Fra : Boogie

Dato : 06-01-07 17:50

Hej

Er der kommer uorginale blækpatroner til Canon IP 4200/5200 ?
Ikke dem hvor man selv skal flytte chippen
Det skrammel har jeg opgivet..
Men de rigtige må da snart være her.
Canon har vist ikke patent licens på chippatronerne mere

Mvh Nielsen

Fra : DK

Dato : 06-01-07 18:09

www.importoeren.dk

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Beta 6

Fra : P.L.

Dato : 06-01-07 19:50

On Sat, 06 Jan 2007 11:09:15 -0600, DK (xx@xx.xx) wrote:

>www.importoeren.dk

Ser smart ud, men virker det? er der nogen herinde der har testet
eller har erfarring med dette system?

Fra : gubbi@get2net.dk

Dato : 06-01-07 23:07

>Ser smart ud, men virker det? er der nogen herinde der har testet
>eller har erfarring med dette system?

Ja det har jeg,og må sige det er de værste penge jeg nogensinde har
brugt,tror man skal være heldig hvis man får det til at fungere,nogle
små silikone dimser som man skal ha ned i de gamle patroner,og
bagefter en vinkel studs i den,nej det er et værre svineri og blækket
fiser ud af patronerne og ned i printeren,jeg kan kun sige lad være
med at spilde penge på det.
/gubbi

Fra : Boogie

Dato : 07-01-07 00:07

Ja Helt enig
Og det med at fjumre med chippen kan jeg kraftig fraråde
Er du heldig virker 2 af patroneren. Men kun i 5 min til chippen forskyder
sig.
Håbede de uorginale med chip var kommet
Vi må bare betale og vente desværre

Fra : P.L.

Dato : 07-01-07 00:19

gubbi og Boogie takker for jeres responce, syntes også godtnok det lød
for godt til at det ville virke, vi må håbe at der kommer nogle
ordentlige kopipatroner på et tidspunkt.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 07-01-07 11:51

Humm... Jeg har kørt med kopi patroner, og overflyttet chippen længe, jeg
har aldrig oplevet nogen problemer med det...
Og hvad CISS sættet angår, så er de sæt der henvises til jo af en nyere
type, hvor der medfølger færdige "dummy" patroner, dog skal chippen flyttes
over, men da de ikke skal skiftes igen skal den jo bare ha en klat lim...
Og ikke som de gamle hvor man selv skulle montere slanger på de gamle
patroner...
Det er ikke for at kritisere nogen af svarene, men jeg har selv lidt kik på
produktet, og er derfor intereseret i at høre om nogen har erfaringer med
netop disse sæt, da jeg ikke tror de har samme problemer som I anviser...
Jeg er mere betænkelig ved om slangen kan holde, og om den bliver viklet ind
i noget eller knækker...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-01-07 16:24

"Boogie" <Dont@have.email> wrote in

> Og det med at fjumre med chippen kan jeg kraftig fraråde
> Er du heldig virker 2 af patroneren. Men kun i 5 min til chippen
> forskyder sig.

Der må da være noget i vejledningen du glemmer i forbindelse med flytningen
- maste du plasticstudserne flade efter du havde flyttet chippen over på de
uoriginale patroner?

Min far har en IP5200 og kører med de uoriginale patroner og det har virket
fra første gang. Det tog ham så til gengæld lidt tid at finde ud af hvordan
han fik driveren til at droppe "lav blækstand" beskederne når der var
kommet en ny patron i.

/flemming

Fra : Bent

Dato : 10-01-07 20:54

Boogie skrev:
> Hej
>
> Er der kommer uorginale blækpatroner til Canon IP 4200/5200 ?
> Ikke dem hvor man selv skal flytte chippen
> Det skrammel har jeg opgivet..
> Men de rigtige må da snart være her.
> Canon har vist ikke patent licens på chippatronerne mere
>
> Jeg har kørt med kopipatroner i min 5200 lige siden de kom på markedet og jeg er 110% tilfreds, chippen tager 2 min at flytte og derefter skal der bare trykkes på printerens øverste flade blanke trykknap ca. ½ min og derefter kører det uden problemer, og tænk så du sparer 100 kr. pr. patron.

Hilsen
Bent