Logitech MX700.... UBS
Fra : jane

Dato : 04-01-07 20:45

Når jeg tilslutter musen, som er incl. keyboard, altså hele sættet MX700,
til ubs porten, så finder Windows ny hardware, og begynder at installer
den, men ender op med at sige nogen lunde sådan her:

"Der opstod en fejl under hardware configurationen, den nye enhed virker
muligvis ikke"

Den virker heller ikke, musen vil ikke bevæge sig. System Windows XP incl
SP2.

Håber der er nogen, som kan hjælpe mig med at løse problemet, da jeg er
træt af at bruge PS/2 porten, da stikket ofte går løst, på grund af den
overvægt der er i stikket.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-01-07 22:28

jane skrev:

> [...]
>
> Håber der er nogen, som kan hjælpe mig med at løse problemet, da jeg
> er træt af at bruge PS/2 porten, da stikket ofte går løst, på grund

Fodret den med en driver ? Den burde ganskevist virke som generisk mus, men
et forsøg værd:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1792,contentid=6034

Prøv evt. en anden usb port, eller drivere til dit bundkort.
Nogle gange kan sådanne problemer løses ved at fjerne alt under "usb" i
enhedshåndtering, og lade den installere det hele igen ved genstart med
musen forbundet.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : jane

Dato : 05-01-07 15:00

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in

> [...]
> Nogle gange kan sådanne problemer løses ved at fjerne alt under "usb"
> i enhedshåndtering, og lade den installere det hele igen ved genstart

Tak skal du have, jeg vil prøve dine løsninger

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-01-07 19:49

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber der er nogen, som kan hjælpe mig med at løse problemet, da jeg er
> træt af at bruge PS/2 porten, da stikket ofte går løst, på grund af den

Jeg et tastatur og en mus (MX5000) jeg har også nogle af de samme problemer
som dig. Windows genkender ikke den hardware der bliver tilsluttet skriver
den, og så det det du skriver. Jeg har så også læst at det er bedst at
installere drivere/software til USB først og tilslutte det bagefter.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.