billig printer
Fra : (-Peter-)

Dato : 04-01-07 18:49

hej..

hvilken billig printer (så billig som mulig) skal man vælge, hvis den
blot skal kunne printe lidt, og blækken ikke skal koste en formue..

mvh
peter

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 04-01-07 19:24

(-Peter-) wrote:
> hej..
>
> hvilken billig printer (så billig som mulig) skal man vælge, hvis den
> blot skal kunne printe lidt, og blækken ikke skal koste en formue..

Brother HL-2030. 650,- , med toner til 1500 sider..

Toner til 2500 sider koster omkring 450-475,-

Det er kun sort-hvid, da det er en laserprinter, men det er knivskarpt, og
vandfast

Venlig hilsen
Henrik

Fra : (-Peter-)

Dato : 04-01-07 20:41

ja.. men så meget printbehov har jeg ikke.. kun et par sider pr
måned..

mvh
peter

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-01-07 20:51

On 4 Jan 2007 11:40:50 -0800, "(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk>
wrote:

>ja.. men så meget printbehov har jeg ikke.. kun et par sider pr
>måned..

En laserprinter er, når alle udgifter til forbrugsstoffer tages med,
langt det billigste...

En inkjet er måske nok billig i indkøb - Men med dit forbrug risikerer
du at blækpatronen er tørret ind, næste gang du skal bruge den. Og så
bliver det dæleme et par dyre sider du får skrevet ud

<mlr>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-01-07 22:34

(-Peter-) wrote:
> ja.. men så meget printbehov har jeg ikke.. kun et par sider pr
> måned..

Netop derfor er en billig blækprinter en lidt dårlig ide - patronerne
tørrer ud, når de ikke bliver brugt et stykke tid - så på den måde vil
laser-printeren værre billigere i det lange løb, da den ikke tørrer ud
på amme måde.

Men ellers kig på de billige modeller fra et af de kendte mærker - og
køb en flaske løs blæk og fyld selv patronerne op - så kan det ikke
blive billigere.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Per Hansen

Dato : 05-01-07 02:14

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> mentioned this

> [...]
>
> hvilken billig printer (så billig som mulig) skal man vælge, hvis den
> blot skal kunne printe lidt, og blækken ikke skal koste en formue..

Epson Stylus D88. 699kr hos Computer City.
Alle farver er i seperate patroner. Koster 99kr stykket.
Printer også flotte farvebilleder. hvis du engang får behov for det.
Har selv den printer.
Printeren kan også købes online hos www.computercity.dk hvis der ikke lige
er en butik i nærheden af hvor du bor.

--