Scroll-funktion på mus
Fra : Telemand

Dato : 03-01-07 22:09

Da jeg åbenbart er kommet i den rigtige gruppe nu, vil jeg gerne komme med
et spørgsmål:
Når jeg har været logget på et par gange eller en af ungerne har været
logget på deres egne sider, forsvinder scroll-funktionen, indtil pc'er har
været slukket et stykke tid igen. Troede måske det kunne være musen der var
gal, men de sidste 2 mus jeg har haft, har gjort det samme, så det hjælper
åbenbart ikke at skifte musen ud.
Er der nogen der har et kvalificeret gæt?
Kan se jeg ikke er den eneste der har lign. problemer, men det hjælper jo
ikke mig.
Telemand