Tastatur "gentager" sig selv
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-01-07 01:47

Jeg har lige købt et nyt tastatur (trådløst).

Jeg ved ikke om jeg kan forklare symptomerne godt nok, men jeg prøver:

1. Tastaturet reagerer hurtigt nok når jeg trykker en tast.
2. Hvis jeg spiller et spil og jeg f.eks. bevæger mig fremad er det som om
den trykker på "fremad"-knappen dobbelt så meget så jeg bevæger mig for
langt frem.
3. Når jeg skriver normalt virker den ok.

Problemet er som i kan høre er i spil (og jeg spiller meget). Er der nogle
der kender problemet og ved om det kan løses et eller andet sted i
kontrolpanelet e.lign.?

Fra : Peter

Dato : 03-01-07 01:55

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Problemet er som i kan høre er i spil (og jeg spiller meget). Er der nogle
> der kender problemet og ved om det kan løses et eller andet sted i

Du kan regulere hastigheden i Kontrolpanelet/Tastatur.

PeterB

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-01-07 17:08

On Wed, 3 Jan 2007 01:55:07 +0100, Peter wrote:

> Du kan regulere hastigheden i Kontrolpanelet/Tastatur.

Tak for svaret. Jeg prøvede også at spørge i World of Warcrafts forum (det
spil jeg spiller), og det viste sig at være et generelt problem med spil og
trådløse tastaturer, så jeg er tilbage til at bruge lednings-tastatur.

Fra : gubbi@get2net.dk

Dato : 03-01-07 20:50

> [...]
>trådløse tastaturer, så jeg er tilbage til at bruge lednings-tastatur.

Det skulle vel ikke være et Logitech5000 blutooth?

/gubbi

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-01-07 04:23

On Wed, 03 Jan 2007 20:49:57 +0100, gubbi@get2net.dk wrote:

> Det skulle vel ikke være et Logitech5000 blutooth?

Nej, det billigste jeg kunne finde, et Labtec Tastatur i Føtex.