MMC Plus flash card
Fra : Mogens

Dato : 01-01-07 21:23

Min 512MB hukommelseskort i min GPS-navigator er for lille, og jeg vil
gerne have en enhed på 2GB. Når man søger på edbpriser.dk finder man
ikke noget der hedder MMC Plus, men er Secure Digital det samme?

Og hvad vælger man egentlig efter. Man kan købe et 2GB kort "A-Data
MyFlash Speedy" til 121 kr og i den anden ende af skalaen en "Fujitsu
Siemens SD 2" til 1812 kr. Noget af en forskel i pris!

Mogens

Fra : Christian Mygind

Dato : 01-01-07 21:30

Mogens wrote:
> Min 512MB hukommelseskort i min GPS-navigator er for lille, og jeg vil
> gerne have en enhed på 2GB. Når man søger på edbpriser.dk finder man
> ikke noget der hedder MMC Plus, men er Secure Digital det samme?

Nej.

> Og hvad vælger man egentlig efter. Man kan købe et 2GB kort "A-Data
> MyFlash Speedy" til 121 kr og i den anden ende af skalaen en "Fujitsu
> Siemens SD 2" til 1812 kr. Noget af en forskel i pris!

Check evt. nettet først - der er lejlighedsvist kompatilitetsproblemer
mellem nogle enheder og nogle kort - og check desuden om enheden rent
faktisk understøtter 2 gb-kort.

/Chr