temp på div hardware
Fra : KsNa

Dato : 31-12-06 10:05

Jeg har inst. programmet SpeedFan 4.31 og der vises 4 målinger

CPU
Ambient
Remote
HD0

Hvad måles ved Ambient og Remote?

Mvh
Kim

Fra : Mads

Dato : 31-12-06 11:47

On Sun, 31 Dec 2006 10:05:04 +0100, "KsNa" <KsNa@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg har inst. programmet SpeedFan 4.31 og der vises 4 målinger

> [...]
Ambient er temperaturen på selve bundkortet. Præcis hvor
sensoren sidder ved jeg dog ikke.

Remote er temperaturen målt med en sensor på en ledning
som er sat i et stik på bundkortet hvis du har sådan en.
Sådan en sensor kan så placeres lige hvor du har lyst,
f.eks. på chipset køler eller på grafikkort.

mvh Mads

Fra : KsNa

Dato : 31-12-06 12:52

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sådan en sensor kan så placeres lige hvor du har lyst,
> f.eks. på chipset køler eller på grafikkort.

Tak for svar.
Jo, jeg dem alle 4 for der er målinger fra dem alle, jeg må se om jeg kan
finde dem inde i maskinen.

Mvh
Kim