Driver til mus (fejl...)
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 30-12-06 18:20

Windows XP
Xtreme Challenger F1 laser mus
______________________________

- jeg lader XP finde driver til musen, musen fungerer herefter fint. Men
efter genstart af XP virker scroll-knappen ikke.

- jeg fjerner driver i enhedshåndtering, geninstaller, og musen virker
igen. Men ikke efter genstart af XP.

- har forsøgt med oprindelig driver fra LaView (fabrikanten til musen),
men samme problem opstår.
http://www.la-view.com.cn/en/driverdownload.asp

Jeg håber der er en eller anden der kan/gider hjælpe mig!

GODT NYTÅR !

hilsen niels

Fra : SB

Dato : 30-12-06 18:31

Klip
> Jeg håber der er en eller anden der kan/gider hjælpe mig!
>
> GODT NYTÅR !
>
> hilsen niels

Har vist ikke noget svar på fænomenet, men jeg selv har en Logitech
Trackball og denne bliver også konsekvent install som en standard mus, dvs
jeg ikke kan udnytte alle de funktioner min 'ikke-standard' mus har.
Kender mange andre der i dyre domme har købt mus som heller ikke ikke bliver
til andet end standard mus.
Hilsen
SB

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 30-12-06 20:43

SB skrev:
> [...]
> jeg ikke kan udnytte alle de funktioner min 'ikke-standard' mus har.
> Kender mange andre der i dyre domme har købt mus som heller ikke ikke bliver

- yup, underligt... min tidligere OG ligeledes originale xp win kunne
godt benytte musens egenskaber... nå... det var bare lige en kommentar...