Hvilken mus skal jeg købe til spil
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 30-12-06 09:47

Jadav alle!

Jeg har en Logitech MX1000 mus, den er ikke god længere, mus knap 1 virker
ikke, jeg er træt af Logitech! )c:
Jeg vil have en ny mus til min spille computer, men hvad skal jeg vælge ???
Det er lidt svær at vælge ud fra billeder på EDB priser!

Krav:
Den skal være med ledning.
Den skal helst være ca. samme størrelse som en MX1000.
Den skal være med hjul.
Der skal være knapper på siden (frem/tilbage)
Hjulet skal vire i spil (det gør MX1000 ikke hvis man installerer driverne)
Pris, ja max. 6-700kr.

Forslag modtages med kyshånd ((c:

Mvh.
Hans

Fra : Claus Albæk

Dato : 30-12-06 13:17

Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
> Der skal være knapper på siden (frem/tilbage)
> Hjulet skal vire i spil (det gør MX1000 ikke hvis man installerer driverne)

Køb noget Razer hvis du vil game... Diamondback og Copperhead er gode.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-12-06 14:02

Claus Albæk wrote:

> Køb noget Razer hvis du vil game...

Subscribe - men de mus kræver tilvænning da den er ekstrem følsom :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-12-06 15:15

Peter Lykkegaard wrote:

> Subscribe - men de mus kræver tilvænning da den er ekstrem følsom :)
>
> - Peter

Hvad bruger i så af musemåtte? Og bruger i evt. teflontape? Godt nytår til
alle.

Fra : Nybro

Dato : 30-12-06 17:19

Jeg har en Icemate og dem kan anbefales.
Bruger også teflon inder min G7 og man kan mærke en stor forskel så det kan
klart anbefales.

/Nybro

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-06 01:21

Nybro wrote:
> Jeg har en Icemate og dem kan anbefales.
> Bruger også teflon inder min G7 og man kan mærke en stor forskel så
> det kan klart anbefales.

Brothers in Arms Bruger også Icemat + Teflon sammen med en Logitech
MX518.

Fra : Claus Albæk

Dato : 31-12-06 10:24

Per Nielsen wrote:

> Brothers in Arms Bruger også Icemat + Teflon sammen med en Logitech
> MX518.

Hvis ikke man lige skal have Razer så er den MX518 absolut fremragende!

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-06 12:04

Claus Albæk wrote:
> Hvis ikke man lige skal have Razer så er den MX518 absolut
> fremragende!

Jeps. Ved så ikke lige om der er kommet en nyere udgave? Den skal nok også
have skiftet teflon efterhånden. Og Icemat'en synes jeg også selv skal
renses et par gange ugentligt med f.eks. vinduesrens

Fra : Claus Albæk

Dato : 31-12-06 16:53

Per Nielsen wrote:

> Jeps. Ved så ikke lige om der er kommet en nyere udgave? Den skal nok også
> have skiftet teflon efterhånden. Og Icemat'en synes jeg også selv skal
> renses et par gange ugentligt med f.eks. vinduesrens

problemet var/er vidst at 510 og 518 klarer sig bedst af mere eller
mindre alle mus, sammenlignet med Razer's modeller.

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-06 17:58

Claus Albæk wrote:
> problemet var/er vidst at 510 og 518 klarer sig bedst af mere eller
> mindre alle mus, sammenlignet med Razer's modeller.

Bedre end Razer's (er det Razer eller Razor?)? Eneste problem med Logitech
er at jeg en gang imellem godt kunne tænke mig at de var lige en tand
større. Mine hænder er såmænd ikke større end gennemsnittet (måske endda en
lille smule mindre), men lige størrelsesmæssigt er der faktisk nogle
Microsoftmus der ligger bedre hånden på mig. Men det er jo nok også en
smagssag.