Hvilken skærm 19-22" ???
Fra : Ib

Dato : 29-12-06 21:20

Jeg står og skal investere i en ny skærm til computeren står mellem at købe
en 19" eller en 22". Jeg vil bruge mellem 2500-3000,- på det. Og der skal
helst være højtalere indbygget. Er der nogen som ved hvad man skal købe og
hvor man skal købe, for at få en god behandling også i tilfælde af evt
reklamation.

Fra : frede

Dato : 30-12-06 00:53

"Ib" <ibso37@netscape.net> wrote in message
> [...]
> købe og hvor man skal købe, for at få en god behandling også i tilfælde af

Jeg går udfra det en faldskærm du er ude efter?
Men hvad skal den bruges til? er det spil, kontorarbejde, blanding eller
????

Og spørgsmålet burde nok være stillet i news:dk.edb.hardware.skaerm

Frede

Fra : Vega

Dato : 30-12-06 01:02

"frede" <nomailplese@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Ib" <ibso37@netscape.net> wrote in message
>>

> Jeg går udfra det en faldskærm du er ude efter?
> Men hvad skal den bruges til? er det spil, kontorarbejde, blanding eller
> ????

Den skal vel bruges til at redde hans liv, hvis han hopper ud over en klippe
eller fra et fly. ;)

Mvh. Vega.

Fra : ShutEye

Dato : 30-12-06 13:20

> Den skal vel bruges til at redde hans liv, hvis han hopper ud over en
> klippe eller fra et fly. ;)

Hehe :) Herlig stavefejl ;)

Fra : frede

Dato : 30-12-06 19:47

"ShutEye" <no@no.no> wrote in message news:en5lhm$gj9$1@news.datemas.de...

> Hehe :) Herlig stavefejl ;)

lol

Fra : Ib

Dato : 30-12-06 08:51

Jeg skal bare bruge en alm fladskærm i bredformat, ikke til så meget spil,
mest alm internetsurfen.

Fra : Kim

Dato : 02-01-07 09:52

On Sat, 30 Dec 2006 08:50:30 +0100, "Ib" <ibso37@netscape.net> wrote:

>Jeg skal bare bruge en alm fladskærm i bredformat, ikke til så meget spil,
>mest alm internetsurfen.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.skaerm

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : John

Dato : 30-12-06 12:39

frede skrev:
> "Ib" <ibso37@netscape.net> wrote in message
>>

> Jeg går udfra det en faldskærm du er ude efter?

Det er da noget af et spring i forhold til det der spørges om :)

> Og spørgsmålet burde nok være stillet i news:dk.edb.hardware.skaerm

Nok nærmere alt.fr.sport.parachutisme ;)

Mvh

John

Fra : Lasse

Dato : 30-12-06 21:32

Hej Ib.

Jeg har lige købt en 22" TFT 16:10 format..

Det er GULD !!

Men først lidt historie:
For 14 dage siden købte jeg en Mirai 22" 16:10 efter megen overvejelse, da
det var den absolut billigste skærm i handlen.
Men den måtte "desværre" tilbage i butiken pgr. af pixelfejl. Og så havde de
ikke flere .... Æv æv æv... !
Ellers en meget fin skærm der kommer fra et firma i østen, som har bygget
tft skærme siden 1996 !

Det store chok kom da jeg så igen satte min "gamle" 19" CFT skærm til
igen... Hold da op en forskel !!! ( Det kunne jeg ikke leve med )

Så i dag ilede jeg afsted igen og fandt ved et tilfælde, endnu en 22" 16:10
skærm, men denne gang i FONA. Mrk: Packard Bell. til 2995 kr.
Okay en plovmand dyre men igen en flottere design, med glansbilled-agtig
skærm, frem for en mat Mirai skærm... ( Som så mange andre)
Den er bare FLOT og billedekvaliteten er bare iorden ..... Højtalerne i
Mirai skærmen duer IKKE til noget, men i den nye
spiller de tilfredsstillende med en lille subwoofer kørende under bordet. !

Husk hvid du skifter at dit grafikkort understøtter opløsningen til skærmen
og du har DVI stik på kortet.
Jeg køre 1680:1050 Og så er der lige et par flueben der skal sættes under
"Egenskaber for skærm "

Skærmen minder om B&O i design ! Chek den ud på Fona's hjemmeside.

Jeg bruger den til - Surf - Spil - Autocad - Regneark m.m. Den er bare
perfekt... !
Når man surfer, er det faktisk muligt at have 2 sider åbent samtidig.

Hilsen Lazy..