Dansk/Tysk tastatur
Fra : WR

Dato : 28-12-06 17:39

Hej NG

Jeg har en bærbar med tysk tastatur...
Er det muligt med et program fx at få det til at fungere som et dansk
tastatur?
Det er jo ikke kun Ä Ö Ü der skal erstattes med Æ Ø Å, men også diverse
symboltaster der ikke passer overens med hinanden (
(¨´+*^`?)
Jeg ved godt at man kan få stickers til at klæbe på tasterne, men hvis der
fandtes en anden løsning, ville den være at fortrække.

Mvh. Martin

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-12-06 20:09

On Thu, 28 Dec 2006 17:38:36 +0100, WR wrote:

> [...]
> Jeg ved godt at man kan få stickers til at klæbe på tasterne, men hvis der
> fandtes en anden løsning, ville den være at fortrække.

Du vil have et program til at gøre hvad man ellers ville kunne gøre med
påklæbede bogstaver? ikke forstået ...

Hvad tastatur layout angår .. og her må jeg gætte på at du bruger Windows
så ændrer du det simpelthen under kontrol panelets indstillinger for sprog.

--
:: J.K.Arning :: 28-12-2006 20:06:45 :: http://arning.dk ::

Fra : WR

Dato : 28-12-06 22:00

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvad tastatur layout angår .. og her må jeg gætte på at du bruger Windows
> så ændrer du det simpelthen under kontrol panelets indstillinger for

Tak for dit svar. Jeg vidste ikke, at man kunne ændre på det i windows. Det
afprøver jeg lige ved nærmeste lejlighed.