USB STICKS.
Fra : Ib Hansen

Dato : 27-12-06 15:53

Hjælp hvad er galt?når jeg skal formaterer min usb stick skriver windows den
ikke kan formateres.
Når jeg skal overfører til den,skriver windows om den skal formaterer
den,jeg kan ikke læse fra den,hvad er galt?
Mvh Ib

Fra : Per

Dato : 27-12-06 16:17

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg skal overfører til den,skriver windows om den skal formaterer
> den,jeg kan ikke læse fra den,hvad er galt?

Nu er der ikke sådan en lille skydeknap eller lign. på, så man kan "låse"
USB sticken vel ?

Har du prøvet at formatere på en anden PC.

USB sticks bliver normal formateret i FAT32 - sætter du den til det ?

Mvh. Per

Fra : Ib Hansen

Dato : 27-12-06 16:33

> [...]
>
> Mvh. Per
>Jeg kan godt formatere på en anden pc,og læse den.
jeg sætter den til fat 32.

Fra : Per

Dato : 27-12-06 17:12

> jeg sætter den til fat 32.

Hmmm!

Nu kører du win 2000 eller XP ikke? - win98 kræver normalt driver.

Har du prøvet i en anden USB port ?

Kan du se den i enhedshåndtering og/eller stifinderen ?

/Per

Fra : Ib Hansen

Dato : 27-12-06 17:29

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-12-06 17:31

> [...]
>
> Har du prøvet i en anden USB port ?
>
> Kan du se den i enhedshåndtering og/eller stifinderen ?

Du har ikke været så heldig at trække den ud uden at benytte sikker
fjernelse af hardware, dette kan under uheldige omstændigheder gøre flashen
ubrugelig
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Ib Hansen

Dato : 27-12-06 17:35

Fra : Per

Dato : 27-12-06 17:53

> [...]

Prøv at formater fra Administrer.

Altså højreklik på denne computer - administrer - diskhåndtering - vælg dit
flytbare drev - højrklik - formater.

Jeg var engang ude for en Mp3 afspiller - der skulle formateres i FAT og
ikke FAT32 - måske du skulle prøvet at formatere i FAT istedet for og se om
det skulle gøre en forskel.

Jeg er snart ved at være tømt for ideer.

Noget kunne tyde på, at der er noget galt med dine USB tilslutninger, når du
kan formatere osv. i en anden pc.

/Per

Fra : Ib Hansen

Dato : 27-12-06 18:22

Fra : gil

Dato : 27-12-06 18:09

http://www.google.dk/search?q=hp+usb+disk+storage+format+tool&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

--
gil

Fra : gil

Dato : 27-12-06 18:17

Den 27-12-2006 15:52, skrev Ib Hansen:

> Hjælp hvad er galt?når jeg skal formaterer min usb stick skriver windows den
> ikke kan formateres.

ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp27001-27500/SP27213.exe

--
gil