Er pixmania seriøse ?
Fra : Komodovaran

Dato : 27-12-06 14:48

Hej
Nogen der har gode og dårlige erfaringer med
http://www.pixmania.com

Varerne kommer fra Frankrig. Der har været noget bøvl med dem hvor de
ikke ville give folk pengene tilbage med gav tilgodebeviser på endda
reducerede beløb, det var i TV kontant for nogen tid siden.
På edbpriser.dk får de dårlige karakterer.
Men priserne er gode.
Hvad siger I ?

Fra : JSH [9800]

Dato : 27-12-06 15:14

Hej
Godmodig som jer er/var, så bestilte jeg et 19" LCD fjernsyn med indbygget
dvd til min datter. Det blev bestilt 2 dage før jul og hvis jeg betalte 100
kr. mere ville varen blive leveret i løbet af 48 timer. Dette skete ikke.
Vi fik så varen leveret i dag og min datter på 8 år var meget spændt. Vi fik
åbnet kassen med tv-et og så begyndte skuffelserne:
- der manglede fjernbetjening
- der manglede strømforsyning
- manualen var en fotokopieret, der ikke var til at læse.

Fordi de ting manglede skulle jeg så sende varen retur - får godt nok
portoen betalt senere - og de vil så sende et nyt tv, når mit har været
forbi leverandøren. Det kunne der godt gå lang tid med sagde de på svensk og
efterfølgende talte jeg med en der snakkede svensk/engelsk.

Så måske er priserne gode.....

Fra : Komodovaran

Dato : 27-12-06 15:27

Tak det er nok
Det svarer til andres historier. Vil aldrig købe hos dem.

Var dine kasser blevet åbne - sendte de dig nogle returvarer som andre
havde returneret og hvor de havde stjålet manualen og fjernbetjeningen,
eller havde de ikke lagt separat fjernbetjening ved ?

Eller kan det have været postfirmaet som har åbnet og stjålet af indholdet ?

Og angående manualen, var det da fordi varen var tiltænkt et andet land
og ikke havde engelsk eller Dansk manual ?

Fra : JSH [9800]

Dato : 27-12-06 15:37

Hej
Jeg fik varen leveret af DHL og varen var i org. papkasse, der var blevet
indpakket i sort plastik. Jeg kan kun gætte om det var returvarer, hvor den
forrige kunde havde glemt at komme alle delene i igen eller ....
Om det er postfirmaet tror jeg næppe...
Manualen er på fransk!!!!

Fra : Mads

Dato : 27-12-06 15:41

On Wed, 27 Dec 2006 14:47:56 +0100, Komodovaran <.@.> wrote:

> [...]
>reducerede beløb, det var i TV kontant for nogen tid siden.
>På edbpriser.dk får de dårlige karakterer.

Har ingen problemer haft med dem.

Købte en MP3 afspiller til ca 1000 kr som blev
leveret efter 3 dage. Desværre levede den ikke
op til forventningerne, så den røg retur og jeg
fik mine penge igen uden noget vrøvl.

Senere har jeg købt både en anden MP3 afspiller
der er bedre, samt et digitalkamera og begge dele
blev leveret til tiden og fungerer upåklageligt.

mvh Mads

Fra : TommyF

Dato : 27-12-06 16:04

> [...]

>reducerede beløb, det var i TV kontant for nogen tid siden.
>På edbpriser.dk får de dårlige karakterer.
Heller ingen problemer her, har handlet med dem 4 gange, mest foto
apparater, op til 8000-
Men TV og andre større ting vil jeg helst selv afhente og slet ikke
købe over lande grænser, med mindre man kunne afhente selv ala
nordtyskland.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-12-06 01:09

> Hvad siger I ?

At dit indlæg hører hjemme i en forbrugergrupper og ikke i en
hardwaregruppe.

Claus

Fra : Mogens

Dato : 28-12-06 07:43

Claus Tersgov skrev:

> At dit indlæg hører hjemme i en forbrugergrupper og ikke i en
> hardwaregruppe.
>
> Claus

Korrekt Claus, men: Nej! En gang Pixmania - aldrig mere Pixmania.

Fra : Morten

Dato : 30-12-06 23:22

> [...]
> beløb, det var i TV kontant for nogen tid siden.
> På edbpriser.dk får de dårlige karakterer.

Jeg siger "Aldrig mere Pixmania". Købte en printer hos den den 13. december.
Mailede til den den 18. og 20. december.Da den ikke dukkede op kontaktede
jeg dem den 27 december telefonisk og fik at vide at der havde været
problemer med pengeoverførslen, selvom jeg havde fået en ordrebekræftelse.
Anullerede ordren og bestilte den samme printer hos Bjtrading og modtog
varen 3 dage efter.......ca. 50 kr. billigere.