SD memorykort virker ikke i kameraer
Fra : enrico

Dato : 24-12-06 16:08

Mit SD memorykort virkerpludselig ikke i diverse Canon kameraer.

Kortet er skrivebeskyttet siger et kamera - et andet siger kortet er
låst.

Jeg kan få forbindelse til kortet gennem min kortlæser. Jeg har prøvet
at formattere og omdøbe det, men intet hjælper.

Jeg kan godt komme data på kortet vira kortlæseren?

Hvad gør man?

-enrico

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-12-06 12:17

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at formattere og omdøbe det, men intet hjælper.
>
> Jeg kan godt komme data på kortet vira kortlæseren?

Du tager og skubber den lille kontakt på siden af kortet i den anden retning
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : enrico

Dato : 26-12-06 14:30

>Du tager og skubber den lille kontakt på siden af kortet i den anden retning

Pinligt, men sandt :)

Takker!