Uoriginal blæk
Fra : Tue

Dato : 23-12-06 19:27

Hej

Jeg har en canon printer (Pixma IP5200) hvor original blæakpatroner koster
90 kr. stk og dem er der 5 af.
Jeg har set man kan købe uoriginalt blæk for 20 kr. og så flytte en chip, og
det er jo en del penge at spare.
Er der nogen der har erfaringer med den slags. Jeg ved godt at garantien
ryger men nu koster en printer jo ikke alverden idag, så det er mere om der
er den store forskel og kan man risikere at ødelægge printeren.

Tue

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-12-06 21:56

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> er den store forskel og kan man risikere at ødelægge printeren.

Virker fint hos mig. Man skal bare være opmærksom på, at den så ikke kan
finde ud af, når de er tomme. Men det opdager man jo, når der kommer
striber.
Når den popper op og fortæller, at den er ved at løbe tør, skal man holde
fortsæt knappen inde i ca. 5-10 sekunder for at få den til at holde op med
at komme med advarslen. Det samme skal man gøre, når den mener at patronen
er tom og nægter at skrive ud. Hold fortsæt inde i 10 sekunder. Så printer
den videre og advarslen stopper.

Kurt

Fra : Mjoellnir1000@google~

Dato : 24-12-06 08:20

Tue wrote:
> [...]
> ryger men nu koster en printer jo ikke alverden idag, så det er mere om der
> er den store forskel og kan man risikere at ødelægge printeren.

Hej
Det er meget nemt at skifte chippen og patroner finder du her
www.Nordic-ink.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-12-06 09:57

Tue wrote:
> [...]
> garantien ryger men nu koster en printer jo ikke alverden idag, så
> det er mere om der er den store forskel og kan man risikere at

Søg i gruppen på "Pixma" - så finder du flere indlæg om emnet.

Jan

Fra : Tue

Dato : 27-12-06 19:33

Hej