Seasonic S12 600: Hvad med stik til fanse~
Fra : Torben

Dato : 22-12-06 02:10

Hej.
Kan jeg bare bruge de 4 pin HDD stik til fan i kabinettet?
For der er ingen andre stik på S12 PSU'en.
På en Antec PSU jeg havde var nogle 4 pin stik marketeret med "fan" for at
kun skulle bruges til fan i computeren og ikke til HD, selvom at de har
samme stik.
-
Torben

Fra : Mads

Dato : 22-12-06 09:38

On Fri, 22 Dec 2006 02:09:58 +0100, "Torben" <a@a.dk> wrote:

> [...]
>kun skulle bruges til fan i computeren og ikke til HD, selvom at de har

Hvis dine kabinet blæsere har samme type Molex stik som
dem harddisk og CD drev har, så bruger du bare et ledigt
stik fra strømforsyningen. Alle stikkene af den type kan
bruges. Der er ikke nogen specielt til blæsere.

mvh Mads