USB-lager til mit nøglebundt...
Fra : Magnus

Dato : 21-12-06 16:02

Jeg søger en USB-lager ting på min. 4 Gb men gerne 8 Gb til at have siddende
i mine nøgler så jeg altid har den med mig.

Er der nogen der kan anbefale nogen bestemt?

Ellers har jeg kigget på disse to da de ser meget kompakte ud men jeg kan
ikke se noget sted om der er et hul eller en anden måde hvor man sikkert kan
fastgøre den til sit nøglebundt?

A-Data Professional Series USB2.0 8 GB

Avixe Platinum Blue Drive USB2.0 4 GB

/Magnus

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-12-06 20:39

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> wrote in

> Jeg søger en USB-lager ting på min. 4 Gb men gerne 8 Gb til at have
> siddende i mine nøgler så jeg altid har den med mig.
>
> Er der nogen der kan anbefale nogen bestemt?

Jeg har haft en SanDisk Cruzer og den virkede fint - der er ikke noget
specielt ved den - men den virker som sagt fint :)
http://www.computerstore.dk/shop/VareKort.asp?vn=FLASA0353

Eller du kunne gå efter Corsair's superhurtige Flash Voyager serie (kan
monteres i en nøglering og fås op til 16GB) - den er dog lidt poppet at se
på - men skulle performe ret så heftigt med ca 33MB/s read og 15-20MB/s
write - det er der ikke mange usb flash-drives der kan gøre dem efter.
Der er et review af den her - inkl billeder:
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=587&num=1

/Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-12-06 20:45

Flemming Joensson <flemming@joensson.invalid> wrote in

> Jeg har haft en SanDisk Cruzer og den virkede fint - der er ikke noget
> specielt ved den - men den virker som sagt fint :)
> http://www.computerstore.dk/shop/VareKort.asp?vn=FLASA0353

Beklager, det skulle have været dette link:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194912

4GB:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=172944

8GB: