Praktisk mus til bærbar
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 20-12-06 13:07

Hej -

Kan man få en trådløs mus, hvor man også kan undgå kablet fra pc'en til
senderen?

Jeg kan forstå, at BlueTooth systemet ikke fungerer tilfredsstillende.

- Jensby

Fra : Holst

Dato : 20-12-06 13:36

Jan Bang Jensby wrote:

> Kan man få en trådløs mus, hvor man også kan undgå kablet fra pc'en til
> senderen?
>
> Jeg kan forstå, at BlueTooth systemet ikke fungerer tilfredsstillende.

Kiggede på nyt Logitech-tastatur/mus for nylig, idet mit gamle havde
nogle problemer, som det dog er lykkedes mig at afhjælpe i mellemtiden.

Men i hvert fald ét af de nye Logitech-tastaturer/mus kom blot med
modtageren som en lille USB-stick - ingen kabler overhovedet.

Fra : JSM

Dato : 20-12-06 15:23

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERN@FJERNarosrevision.dk> skrev i en meddelelse
> Hej -
>
> Kan man få en trådløs mus, hvor man også kan undgå kablet fra pc'en til
> senderen?

Dem findes der mange af. Selv har jeg en Logitech V450. Modtageren er en
lille usb-stick, som - når den ikke er i brug - gemmes i et lille hul på
musens underside, hvor den samtidig slukker for strømmen til musen så den
ikke ligger og bruger batteri når den ikke er i brug.
Du kan se mere om den her :
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2135,CONTENTID=12004 .

mvh
Jesper

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-12-06 07:29

"JSM" skrev

> Dem findes der mange af. Selv har jeg en Logitech V450.

Tak Jesper!

Den køber jeg.

- Jensby